خبرهای داغ:
دبیر علمی همایش ملی "بررسی آرای تفسیری علامه محمدهادی معرفت"، برگزاری این همایش را آغاز راه حمایت از مفسران قرآن با محور علامه معرفت دانست.
کد خبر: ۸۹۵۰۱۱۳
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عیسی زاده پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه از مفسران قرآنی که با محوریت علامه محمدهادی معرفت به تفسیر قرآن می‌پردازند حمایت خواهیم کرد، اظهار داشت: این همایش تازه آغازگر راه گرامیداشت تفسیر قرآن کریم به‌ویژه در دیدگاه علامه معرفت است.

وی با بیان اینکه این همایش در پنج پنل جداگانه برگزار خواهد شد، افزود: معارفت تطبیقی با مدیریت استاد فاکر و دبیری استاد پیروز مهر در قالب 6 مقاله اصلی و  مقاله ذخیره به‌عنوان پنل اول در این همایش بررسی خواهد شد.

دبیر همایش ملی بررسی آرای تفسیری علامه محمدهادی معرفت تصریح کرد: مباحث علمی در آثار تفسیری با مدیریت استاد رضایی و دبیری دیگر دوستان بازهم در 6 مقاله اصلی و 6 مقاله ذخیره بررسی می‌شود.

عیسی زاده از بررسی شدن تمام پنل ها در قابل 6مقاله اصلی و 6 مقاله ذخیره همانند دو مقاله دیگر خبر داد و افزود: پنل سوم قواعد و روش‌هاست که با مدیریت استاد مؤدب و دبیری استادسحرخوان بازهم در قالب مقالات بررسی خواهند شد.

وی تصریح کرد: دیدگاه‌های تفسیری در آثار علامه معرفت با مدیریت استاد رستم نزاد و دبیری بنده بازهم در دو 6 مقاله و پنل پنجم هم نیز که گرایش‌های تفسیری مرحوم علامه معرفت هست، با مدیریت استاد نصیری و دبیری جلال عراقی در همان دو 6 مقاله به چالش کشیده خواهد شد.

دبیر علمی همایش ملی "بررسی آرای تفسیری علامه محمدهادی معرفت" با اشاره به اینکه پس از بخش بررسی پنل ها تا 45 دقیقه تمام مقاله‌ها به چالش کشیده می‌شوند افزود: سعی کردیم فضای چالشی و مهیج همایش را بین علما و پژوهشگران و محققین حفظ کنیم.

ارسال نظرات