خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان قم گفت: در راستای تقویت تولید ملی و اقتصاد مقاومتی، مبلغ ۵.۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در پی تقویت این عرصه اختصاص یافته است.
کد خبر: ۸۹۵۰۱۰۶
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۳

به گزاری خبرگزاری بسیج از قم، حسین فرهادی در گفت‌وگو با خبرنگاران در قم، با اشاره فرهنگ‌سازی ترویج گفتمان مقام معظم رهبری اظهار داشت: از سال 91 با توجه به تأکید مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی و نیز برنامه ابلاغی فرمانده کل سپاه به استان‌ها، قرارگاه اقتصاد مقاومتی با دبیری سازمان بسیج سازندگی در استان‌ها به قوت شروع به‌کار کرد.

وی با بیان روند اجرای خدمات سازمان بسیج سازندگی در بحث مشاغل خانگی گفت: در پی ابلاغیه‌ای با این مضمون، شرح وظایفی برای رده‌های مختلف سپاه پیش‌بینی‌شده و با تشکیل جلسات متعدد و جمع‌آوری نقطه‌نظرات افراد فعال در این زمینه، قرار بر استفاده بهینه از توان مجموعه سپاه و بسیج در راستای اقتصاد مقاومتی و تقویت تولید ملی شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه علی بن ابیطالب(ع) استان قم با اشاره به ارائه تسهیلات به بخش مشاغل خانگی افزود: از 5.5 میلیارد تومان تسهیلات ارائه‌ شده به بخش مشاغل خانگی، مبلغ 1.5 میلیارد تومان آن را به صنایع‌دستی چون قالی‌بافی، خیاطی و غیره اختصاص دادیم و مابقی را نیز در بخش‌های پرورش ماهی، شترمرغ و سایر ماکیان، همچنین کشت و تولید زعفران و محصولات گلخانه‌ای تقسیم کرده‌ایم.

فرهادی در ادامه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر این‌که تحریم‌ها آخرین تیر ترکش دشمنان است، عنوان کرد: با شناسایی افراد برتر، متبحر، تلاشگر و دارای طرح و برنامه در زمینه  اقتصادی، ان‌شاالله با عبور از این گردنه و به این وسیله دشمن را خلع سلاح خواهیم کرد.

وی یادآور شد: بسیج در کنار همه نهادهای فعال جامعه در راستای ترویج فرهنگ کار و تلاش و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، نهایت تلاش خود را برای به‌سلامت عبور کردن از گردنه‌های سخت اقتصادی به کار خواهد گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها