مسئول بسیج دانشجویی شهرستان بم گفت: جامعه‎ای که فرهنگ و تفکر بسیجی دارد، هیچ‎گاه دچار انحراف و تأثیرپذیری از تبلیغات سوء و اقدامات خصمانه دشمنان نمی‌شود.
کد خبر: ۸۹۵۰۰۶۸
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰
 
 
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان مسئول بسیج دانشجویی شهرستان بم با اشاره به برنامه‎های بسیج دانشجویی دانشگاه‎ها و مراکز آموزش عالی شهرستان بم در هفته بسیج افزود: برگزاری مراسم روز قشر «سالروز تشکیل بسیج دانشجویی» در دوم آذرماه و برگزاری «کرسی آزاد اندیشی» در هفتم آذرماه از مهم‎ترین برنامه‎های هفته بسیج در بم هستند.

 

غلامرضا سلیمانی اظهار داشت: سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه، اردوی جهادی یک روزه به مناطق محروم، برگزاری مسابقه کتابخوانی، برگزاری مسابقات ورزشی در دانشگاهها و خوابگاههای دانشجویی، برگزاری همایش کوهپیمایی، دیدار با خانواده شهدای دانشجو، غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهداء، حضور حلقه‎های صالحین در نماز جمعه از دیگر برنامه های هفته بسیج می باشد.

 

سلیمانی در ادامه بیان کرد: برگزاری تریبون آزاد در دانشگاه آموزش عالی، چاپ و انتشار نشریات دانشجویی با محوریت دشمن شناسی و استکبار ستیزی، دیدار بسیجیان با ائمه جمعه، مراسم تجلیل از بسیجیان نمونه برنامه های دیگر بسیج دانشجویی بم در این هفته است.

 

وی با بیان اینکه جامعه‎ای که فرهنگ و تفکر بسیجی دارد، هیچ‎گاه دچار انحراف و تأثیرپذیری از تبلیغات سوء و اقدامات خصمانه دشمنان نمی‌شود تصریح کرد: امروز دشمن به دنبال نفوذ سیاسی و فرهنگی در کشور است و در وهله نخست دولتمردان ما باید راه نفوذ دشمن را سد کنند و مراقب باشند که پازل دشمن را کامل نکنند.

 

مسئول بسیج دانشجویی بم با اشاره به نقش بسیج در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی گفت: بسیج با تکیه به خدامحوری، ولایت مداری، بصیرت و تشخیص میدان‌های مبارزه و درگیری با استکبار توانسته است علاوه بر ناکامی دشمن، در تمامی عرصه ها نقش آفرینی کند و خود را به اثبات برساند.

ارسال نظرات