خبرهای داغ:
امام جمعه اقبالیه گفت: در ایران اسلامی همه مردم که بیش از 75 میلیون جمعیت دارد جزء بسیج بوده و امتحانات خود را در بسیاری از مراحل، با اقتدار به تصویر کشیده‌اند.
کد خبر: ۸۹۵۰۰۵۸
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین ، صبح امروز و به مناسبت هفته بسیج پاسدراران و بسیجیان سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین دیدار کردند، در ابتدای این مراسم مهدی صادق پور فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین به تشریح برنامه های هفته بسیج و اقدامات صورت گرفته پرداخت.
حجت‌الاسلام سید مرتضی فاطمیان امام جمعه شهر اقبالیه ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج به عظمت بسیج اشاره کرد و افزود: بسیج شجره طیبه است و بسیاری از این بسیجیان ولایی نقش عظیمی را همچون عمار بازی کرده‌اند که سردار شهید حسین همدانی و دیگر شهیدان از جمله اینها هستند و این بسیجیان به دنبال خشنودی خدا هستند.
وی خاطرنشان کرد: در ایران اسلامی همه مردم که بیش از 75 میلیون جمعیت دارد جزء بسیج بوده و امتحانات خود را در بسیاری از مراحل، با اقتدار به تصویر کشیده‌اند
فاطمیان یادآور شد: این بسیج است که آگاهی و بصیرت دارد و بسیجیان این شجاعت و جوانمردی را از امام حسین (ع) و یارانشان گرفتند در واقع مکتب ما مکتبی است جامع الاطراف که هم برای مردان و هم برای زنان الگو و مکتب دارد که برای زنان هم حضرت زهرا و زینب (س) الگو هستند.
امام جمعه شهر اقبالیه بیان کرد: اعتماد ما باید به خدا باشد نه اینکه به دشمنان اعتماد کنیم، سال‌های طولانی ما با توکل بر خدا توانستیم بر تحریم‌های ظالمانه دشمنان ایستادگی کنیم و امروز هم باید همان گونه باشیم.
فاطمیان گفت: بسیجی یعنی کسی که بصیرت و آگاهی دارد و به موقع و در صحنه بدون هیچ چشم داشتی حاضر می‌شود که این تفکر بسیجی به کشورهای اسلامی منطقه بروز کرده است و هم اکنون شاهد آن هستیم
امام جمعه شهر اقبالیه اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب بارها تاکید کرده ند که مراقب نفوذ دشمن باشیم نگذاریم دشمن به هر بهانه‌ای در کشوری که هزاران شهید برای اقتدار آزادی و استقلال داده است دخالت کند باید هوشیار و مطیع ولایت فقیه در جامعه باشیم.
4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها