خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت حضرت زهرا(س) سپاه ناحیه همدان گفت: به مناسبت هفته بسیج 15عنوان برنامه با حضور بسیجیان در حوزه مقاومت حضرت زهرا(س) سپاه ناحیه همدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۵۰۰۵۷
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳

برگزاری 15 عنوان برنامه طی هفته بسیج در حوزه حضرت زهرا(س) همدانفاطمه محمدیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت امام رضا (ع) و حادثه زلزله استان کرمانشاه و گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: شعار محوری هفته بسیج امسال «بسیج مظهر مردم سالاری دینی» است که این هفته از 29 آبان ماه آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: به مناسبت هفته بسیج 15عنوان برنامه با حضور بسیجیان در حوزه مقاومت حضرت زهرا(س) سپاه ناحیه همدان برگزار می‌شود.

فرمانده حوزه مقاومت حضرت زهرا(س) سپاه ناحیه همدان گفت: از 15برنامه اجرایی سه عنوان به صورت شاخص برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برناممه‌های پیش‌بینی شده در این ایام بیان داشت: در اولین روز از هفته بسیج سرکشی از خانواده شهدا را با حضور بسیجیان داریم.

محمدیان اضافه کرد: از برنامه های شاخص حوزه مقاومت حضرت زهرا (س) در این هفته ویزیت رایگان در سومین روز هفته بسیج است.

وی در ادامه از برگزاری جشنواره سرود «نغمه عشق» در چهارمین روز از هفته بسیج خبر داد و یادآورشد: در پنجمین روز از این هفته نیز برگزاری مسابقه دارت با هدف استکبارستیزی را خواهیم داشت.

فرمانده حوزه مقاومت حضرت زهرا(س) سپاه ناحیه همدان عنوان کرد: هر پایگاه موظف است در طول هفته بسیج یک برنامه در راستای اعتلای بسیج برگزار کند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات