خبرهای داغ:
فرمانده تیپ 82 سپاه صاحب‌الامر(عج) اذعان کرد: سپاه پاسداران با وجود بسیج قدرت پیدا می‌کند و شما بسیجیان در تمام صحنه‌های انقلاب در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی حضور پیدا کردید و توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی را خنثی نمودید.
کد خبر: ۸۹۵۰۰۴۶
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، هاشم آذربایجانی فرمانده تیپ ۸۲ در جمع بسیجیان گردان‌های امام حسین (ع) ابراز داشت: امروز سپاه پاسداران با وجود بسیج قدرت پیدا کرده است و سپاه بدون بسیج معنی ندارد.
فرمانده تیپ ۸۲ تشریح کرد: شما بسیجیان در تمام صحنه‌های انقلاب در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی حضور پیدا کردید و توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی را خنثی نمودید.
آذربایجانی با اشاره به سخنان ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا که گفته بود "سپاه را جزء سازمان‌های تروریستی قرار می‌دهیم" و پاسخ فرمانده سپاه که "اگر سپاه را جزء سازما‌ن‌های تروریستی قرار دهید ما هم تمام نیرو‌های آمریکا را در هر نقطه جهان به عنوان داعش مورد اصابت قرار می‌دهیم" بیان کرد: این موضع‌گیری فرمانده سپاه پاسداران که باعث عقب‌نشینی مواضع آمریکا شد به پشتوانه حضور شما بسیجیان در تمام صحنه‌های انقلاب و اقتدار نیرو‌های مسلح است.
فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب‌الامر (عج) تصریح کرد: امروز نقشه‌های آمریکا و حامیان آن‌ها در منطقه نقش برآب شده است و آنان عامل آن را سپاه و حضور شما در تمام صحنه‌های انقلاب می‌‎دانند.
وی مطرح کرد: با حضور خود در این رزمایش‌ها و اردو‌ها آمادگی خود را حفظ می‌کنیم و هر کجا که به حضور ما نیاز باشد در آنجا حاضر می‌شویم.
آذربایجانی توضیح داد: دشمنان انقلاب اسلامی با به راه انداختن جنگ نرم به دنبال ضربه زدن به دستاورد‌های انقلاب اسلامی هستند چرا که در تمام صحنه جنگ سخت تا کنون شکست خورده‌اند.
فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب‌الامر (عج) در خاتمه به بسیجیان حاضر در مراسم توصیه کرد که همیشه ارتباط خود را با خداوند حفظ کنید و بدانید فقط این ارتباط است که شما را از لغزش‌ها حفظ و نقشه‌های شیاطین را خنثی می‌کند.
۱۰۰۵/پ ۳۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها