خبرهای داغ:
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه زيركوه گفت: ادامه راه بسيج و بسيجي مستلزم تحمل دشواري زيادي است چون دشمنان داخلي و خارجي با تمام توان براي مقابله با انقلاب اسلامي ما آماده شده اند.
کد خبر: ۸۹۵۰۰۳۹
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از خراسان جنوبی، به مناسبت فرا رسيدن هفته ي بسيج كاركنان ناحيه مقاومت بسيج سپاه زيركوه به ديدار حجت الاسلام والمسلمين مرتضايي نيا امام جمعه شهرستان زيركوه رفتند.

 كريمي فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه زيركوه ضمن تبريك فرارسيدن ماه ربيع الاول و تقارن ايام هفته ي بسيج در اين ماه ، هدف از برگزاري اين جلسه را تجديد ميثاق و عرض خداقوت و تبريك هفته ي بسيج و استفاده از رهنمودهاي امام جمعه براي اجراي برنامه هاي بهتر در اين ايام عنوان كرد.

فرمانده ناحيه زيركوه در ادامه افزود: بسيج در انقلاب اسلامي امتحانات زيادي داده است و به حول قوه الهي در تمام عرصه هايي كه ورود پيدا كرده است موفق بوده است.

كريمي با بيان اينكه ادامه راه بسيج و بسيجي مستلزم تحمل دشواري زيادي است چون دشمنان داخلي و خارجي با تمام توان براي مقابله با انقلاب اسلامي ما آماده شده اند ،گفت: در اين شرايط حساس مجاهدت و كار جهادي لازمه عبور از بحران ها و دشواريها است لذا عزم و اراده جدي لازم است.

وي در ادامه با بيان اينكه پاسدار و بسيجي نبايد دچار روز مره گي شود گفت : نگاه پاسداران و بسيجيان بايد به دور دست ها باشد و حداقل 10 سال آينده را نگاه كنند و آينده نگر باشند.

كريمي خاطرنشان كرد : براي پيروزي در ميدان هاي سخت عمل انقلابي و جهادي لازم است بايد از انبيا و اولياي الهي و شهدا استمداد بطلبيم و در همه ي زمينه ها خودمان را آماده كنيم چون كار در بسيج عرصه ي خاصي ندارد سپاه و بسيج بايد در همه ي عرصه ها آمادگي داشته باشند.

در پايان مراسم نماز ظهر به امامت امام جمعه زيركوه انجام شد و از امام جمعه با اهداي لوح تقدير شد

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها