فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه ضمن اشاره به جمع آوری بیش از ۲۰۰ میلیون ریال کمک‌های مردمی شهرستان گفت: جمع آوری کمک به آسیب دیدگان مناطق زلزله زده غرب کشور همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۸۹۵۰۰۳۳
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از ابرکوه ؛علی فاتحی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ابرکوه، در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه، ضمن تسلیت و ابراز همدردی با بازماندگان زلزله زدگان شهر‌های غربی کشور، اظهار کرد: بسیج شهرستان از زمان وقوع این حادثه جهت جمع آوری کمک‌های مردمی ابرکوه، اقداماتی را انجام داده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه افزود: پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج با برپایی چادر‌هایی در پایگاه ها، حوزه ها، مساجد، خیابان‌ها و مکان‌های عمومی سطح شهرستان، همچنان در حال جمع آوری این کمک‌ها هستند.
وی گفت: کمک‌های غیرنقدی که تا کنون به همت مردم و بسیجیان شهرستان جمع شده است، شامل انواع پتو‌های بزرگ و مسافرتی، چادر‌های مسافرتی، انواع لباس ها، مواد و وسایل بهداشتی مثل پوشک بچه و دستمال کاغذی، انواع موادغذایی کنسرو شده و نان خشک، آب معدنی و اقلام دیگر که بیشتر مورد نیاز آسیب دیدگان زلزله است، می‌باشد.
فاتحی با اشاره به جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردمی به ارزش بیش از ۲۰۰ میلیون ریال تا کنون، خاطر نشان کرد: تعدادی از این کمک‌ها در وسایل نقلیه نیسان و وانت باری، آماده و بارگیری شده است که برخی از آن‌ها تحویل جمعیت هلال احمر شهرستان شده است.
وی تصریح کرد: این مبلغ درصدی از کمک‌های مردم شهرستان است و از آنجا که همچنان مردم نوع دوست ابرکوه در حال اهداء کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود هستند، این آمار در روز‌های آینده افزایش خواهد شد.
ارسال نظرات