فرمانده سپاه دهگلان از افتتاح ۴ پروژه محرومیت زدایی در شهرستان دهگلان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۵۰۰۱۰
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ پاسدار محمد رضا حیدری فرمانده ناحیه مقاومت یسبج سپاه دهگلان در پنجمین جلسه شورای اداری شهرستان دهگلان ضمن گرامیداشت هفته مقدس بسیج با اشاره به شعار محوری سی و هشتمین سالگرد بسیج " بسیج مظهر مردم سالاری دینی است" گفت: سپاه به عنوان متولیان امر در صدد است با همکاری ادارت شهرستان برنامه‌های در خور شان شهرستان اجرا نماید.

فرمانده سپاه دهگلان ضمن تشریح برنامه‌ها اظهار داشت: در هفته بسیج ۷۰ عنوان برنامه با محوریت ۱۷ برنامه شاخص که یادواره شهدای حوزه و پایگاه، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، دیدار با ائمه جمعه و جماعات شهرستان، اعزام اکپیب پزشکی به مناطق محروم و... برگزار می‌شود.

حیدری با اشاره به خدمات بسیج سازندگی و همکاری کمیته امداد امام (ره) در امر محرومیت زدایی و افتتاح ۴ nv l. در منطق محروم گفت: خانه محروم روستای آبباریک، پل دو رو ستای آرزند و سرخه جوب و خانه عالم روستای کروندان پروژه‌های هستند که در این هفته افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

وی با اشاره به برنامه نهایی به نام "حماسه شکوه پایداری" و گردهمایی بسیجیان که در روز ۵ آذر در سالن شهید علیزاده دهگلان برگزار می‌شود گفت: انتظار داریم که همه بسیجیان، ادرات، کارگری و اصناف جهت هر چه با شکوهتر در این همایش حضور یابند.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات