با حضور فرمانده سپاه امام حسین(ع) و خبرنگاران برگزار شد؛

نشست هفته بسیج ناحیه امام حسین(ع) کرج

نشست خبری هفته بسیج با حضور فرمانده ناحیه امام حسین (ع) ویژه تشریح برنامه‌های بسیج شهر کرج و تقدیر از اصحاب رسانه امروز در کافه کتاب صالحین واقع در عظیمیه کوه نورالشهدا برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۰۰۰۰
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، نشست خبری هفته بسیج با حضور فرمانده ناحیه امام حسین (ع) ویژه تشریح برنامه‌های بسیج شهر کرج و تقدیر از اصحاب رسانه امروزساعت ۱۳ در کافه کتاب صالحین واقع در عظیمیه کوه نورالشهدا برگزار شد.
 
نشست هفته بسیج ناحیه امام حسین(ع) کرج
 
در این جلسه سرهنگ احسان خورشیدی با تبریک حلول ماه ربیع و هفته بسیج اظهار داشت:باید بسیج را به عنوان یک فرهنگ پیشرو معرفی کنیم و این تفکر و انقلابی گری توام با عقلانیت بوده است.
 
وی بیان داشت: کافه کتاب صالحین برای اولین بار به رسمیت کار خود را اغاز کرده است که پاتق‌های هنری ثابت دارد، بر نامه‌های ازاد اندیشی شکل میگیرد، به عنوان یک محل امن و حتی به عنوان کتابخانه نیز استفاده میشود.
 
سرهنگ خورشیدی گفت: مرکز رشد و خلاقیت که به همت دانشجویان و دانش اموزان نخبه شکل گرفته است از ۵ اذر به رسمیت رو نمایی میشود.
 
وی تصریح کرد: سیبل هوشمند که متعلق به نیروی قدس سپاه است و به سفارش سپاه ناحیه امام حسین (ع) راه اندازی شده، این سیمیلاتور هوشمند که متعلق به دانشجویان و دانش اموزان نخبه البرزی است نیز رو نمایی خواهد شد.
سرهنگ خورشیدی از دیگر برنامه‌های این هفته را روز سوم اذر همایش پیاده روی جشن وحدت را برشمرد و بیان داشت:برپایی غرفه‌های خدمات رسانی و میز خدمت برای پاسخگویی، ایستگاه نشاط و شادی، دعوت از خواننده انقلابی حامد زمانی از دیگر برنامه‌های این هفته است ومیتوان شادابی و نشاط سالم داشت، و بسیج به عنوان نهاد صد در صد مردمی است.
 
فرمانده سپاه امام حسین(ع)گفت: برپایی طرح محله مهربانی توسط بچه‌های مسجد پایگاه عمار یاسر بلوار ۴۵ متری کاج، در حال اجرا است و باعث نشان دادن رویکرد جدید بسیج میشود.
 
سرهنگ خورشیدی تصریح کرد: برگزاری کرسی‌ها و اردو‌های ازاد اندیشی در مدارس با رویکرد‌های اجتماعیی و علمی که توانسته ایم ساعت فکر مدارس را با برنامه‌های متنوع پر کنیم.
 
وی اظهار داشت: خدمات پزشکی، دندانپزشکی در دو منطقه ضعیف و کم بضاعت خدمات عمومی انجام شود که در خط ۴ حصار و تپه مراد (اسلام اباد) اغاز به کار خواهد کرد، و مینی بوس سلامت در این دو خط فردا شروع به کار خواهد کرد که از خدمات ویژه‌ای است که در این هفته برگزار خواهد شد و در ساعات مشخصی در نزدیک‌مساجد و پارک‌ها فعالیت خواهد داشت و در هفته بسیج ب. رسمیت و متحد الشکل کار خود را اغاز خواهد کرد.
 
سرهنگ خورشیدی با اشاره به اینکه برنامه‌های منزل محور در هفته بسیج برگزار خواهد شد تصریح کرد: بسیاری از برنامه‌های ما در محیط خانواده رشد میکند و این باعث میشود انسان‌ها نقاط مثبت خود را پیدا کنند.
 
-۵ اذر روز شکوه مقاومت در مصلی برنامه‌ای با حضور امام جمعه برگزلر خواهد شد.
-۲ اذر ماه نشست ازاد اندیشی بی تعارف با نخبگان دانشجو و دانش اموز برگزار خواهد شد.
-افتتاح اولین حوزه مجازی بسیج زیر نظر حوزه ۱۲۳ شهید ایزدیار شروع بکار خواهد کرد.
-اعزام جبهه بسیج به اینترنت که انجا را صحنه‌ای بدانیم که در ان حضور داشته باشیم.
تریبون ازاد با حضور مردم که بدون تعارف نام دادرد و نشست عمومی با مردم است برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها