خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین اذعان کرد:
سپاه امام حسن مجتبی(ع) به مناسبت هفته بسیج بیش از ۲۵۰ عنوان برنامه تهیه و تدوین کرده که از این بین ۸۰ برنامه به عنوان شاخص اجرا می شود.
کد خبر: ۸۹۴۹۹۸۲
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین داود بهرامی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین در نشست خبری با اصحاب رسانه که ظهر امروز برگزار شد در تشریح برنامه این ناحیه در هفته بسیج بیان کرد: با شنیدن اسم بسیج ناخودآگاه به یاد امام راحل و بنیانگذار بسیج می افتیم.به یاد دفاع مقدس و تلاش های شبانه روزی و بی ادعای بسیجیان و مردمی که دست در دست و متحدانه مقابل دشمن ایستادند.
وی گفت: مردم برای این که به پایداری اسلام کمک کنند همه با هم متحد شدند تا در برابر دشمنان ایستادگی کنند.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین اظهار کرد: حضرت امام خمینی به این دلیل بسیج را تشکیل داد تا در برابر دشمن تا دندان مسلح اسلام٬ مقاومت کنند.
بهرامی افزود: تشکیل بسیج در راستای هدف بزرگ حفظ انقلاب٬ دستاوردهای انقلاب و زمینه سازی برای ظهور حصرت حجت عج و گسترش پرچم اسلام در سراسر دنیا می باشد.
وی خاطر نشان کرد: شعار محوری امسال بسیج٬ محور مردم سالاری دینی می باشد و طبق سنوات گذشته سپاه ناحیه امام حسن مجتبی برنامه های متنوعی را تدوین کرده است.
این مسوول اضافه کرد: سپاه امام حسن مجتبی(ع) به مناسبت هفته بسیج بیش از ۲۵۰ عنوان برنامه تهیه و تدوین کرده که از این بین ۸۰ برنامه به عنوان شاخص اجرا می شود.
فرمانده سپاه امام‌حسن مجتبی تصریح کرد: این برنامه ها از روز دوشنبه ۲۹ آبان ماه و نامگذاری این روز به بسیج٬ اقتصاد مقاومتی و سازندگی با یادواره شهدای بسیج٬ جشنواره آشپزی و صنایع دستی٬ کارگاه سبک زندگی٬ همایش سواد رسانه و میزگرد اقتصاد مقاومتی آغاز می شود.
روز سه شنبه که به نام بسیج٬ محرومیت زدایی و خدمات رسانی است برنامه دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین٬ رویش های بسیج٬ کارگاه سبک زندگی می باشد که از برنامه های شاخص هفته بسیج است.
بهرامی ادامه داد: از دیگر برنامه های شاخص این هفته نشست بصیرتی با موضوع استکبار ستیزی٬ محفل انس با قرآن با حضور قاری بین المللی٬ همایش گرامیداشت هفته بسیج٬ آبروی محله و دیدار با خانواده شهدا٬ مسابقات فرهنگی و هنری است.
وی تصریح کرد: از شاخص ترین برنامه های هفته بسیج در سپاه امام حسن مجتبی(ع) جشن آغاز امامت امام زمان(عج) و جشنواره فرهنگی و هنری است که برگزار خواهد شد.
فرمانده سپاه ناحیه امام‌حسن مجتبی(ع) در خصوص اعزام اکیپ های امدادی به مناطق زلزله زده یادآور شد: چندین اکیپ امدادی با حضور جانشین سپاه ناحیه امام حسن مجتبی٬ آماد و پشتیبانی در این مناطق حضور دارند که در بحث تامین امنیت این مناطق فعالیت می کنند که این اکیپ ها شامل گروه های ‌پزشکی و کمک رسانی است و گروه های عمرانی بعد از هفته بسیج به این مناطق اعزام می شوند.
وی در خصوص مهم ترین دغدغه فرهنگی جامعه بیان کرد: افزایش سواد رسانه و استفاده از فضای مجازی و نیز وحدت کلمه در بین مردم و تفاهم و هماهنگی بین مردم موجب موفقیت در مقابل هجمه های فرهنگی می شود.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها