خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهبندان:
فرمانده سپاه ناحیه نهبندان گفت: دین باید سرلوحه کار قرار گیرد و خدمتگزار مردم باشیم چرا که اگر مردم نبودند،این نظام و انقلاب وجود نداشت و به همین منظور نیز تاکید بر خدمتگزاری بر مردم شده است.
کد خبر: ۸۹۴۹۹۸۰
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، در آغازین روز از هفته بسیج جمعی از مسئولین ادارات،فرماندهان پایگاه های بسیج،شورای فرمانده ناحیه سپاه نهبندان با امام جمعه شهر دیدار کردند.

 

در ابتدای دیدار، سرهنگ پاسدار علی شاه وردی فرمانده سپاه ناحیه نهبندان با تسلیت ایام گذشته و تبریک حلول ماه ربیع الاول و آغاز هفته بسیج به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در مورد بسیج پرداخت و بسیج و اهداف آن را راهگشای پیشرفت جامعه اسلامی دانست.

 

وی افزود:هفته بسیج ظرفیتی برای نمایش فعالیت ها،اقداماتی است که بسیجیان انجام می دهند و بسیج باید در تمام عرصه ها یک حضور بی بدیل داشته باشد چرا که حضور او یک حضور قدرتمندانه و موثر است و در امتداد  ولایت گام برمی دارد.

 

علی شاه وردی به فعالیت های بسیج در زمینه های،اقتصادی،فرهنگی،سیاسی،اجتماعی،مذهبی،آموزشی،دفاعی و... اشاره کرد و افزود: دین باید سرلوحه کار قرار گیرد و خدمتگزار مردم باشیم چرا که اگر مردم نبودند،این نظام و انقلاب وجود نداشت و به همین منظور نیز تاکید بر خدمتگزاری بر مردم شده است.

 

 فرمانده سپاه ناحیه نهبندان  در ادامه به تشریح برنامه های هفته بسیج پرداخت و درخواست کمک بیشتر به زلزله زدگان را خواستار شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها