خبرهای داغ:
امام جمعه فردوس گفت: باید فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه گسترش یابد و ماموریت‌های بسیج بعد از دوران دفاع مقدس در راستای حفظ انقلاب و تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی ادامه دارد.
کد خبر: ۸۹۴۹۹۷۸
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام محمدرضا بابایی در دیدار فرماندهی و کارکنان و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس اظهار داشت: روحانیون و پاسدار و بسیجیان خواص جامعه هستند که باید از انقلاب اسلامی و لایت دفاع کنند .

امام جمعه شهرستان فردوس گفت: هفته بسیج نماد مقاومت ولایت مداری و حضور در صحنه است و اهداف بسیج با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی محقق می‌شود.

بابایی، با بیان اینکه تبعیت از مقام معظم رهبری برای همه مسائل کشور رهگشا است و امیدواریم بسیجیان در آینده بتوانند انقلاب اسلامی را حفظ کنند افزود: بقای انقلاب به همت بسیجیان بوده و با بسیج کشور در امنیت و آرامش خواهد بود.

وی بیان کرد: باید بسیج به عنوان پاسدار انقلاب و تبعیت از مقام معظم رهبری و پیاده کردن احکام اسلامی جایگاه خود را در جامعه حفظ کند تا آنچه را امام خمینی پیش‌بینی کرده بود که آینده در قلمرو اسلام است به دست با کفایت بسیجیان و سپاه اجرایی شود.

امام جمعه فردوس اظهار داشت: باید فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه گسترش یابد و ماموریت‌های بسیج بعد از دوران دفاع مقدس در راستای حفظ انقلاب و تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی ادامه دارد.

بابایی افزود : هر فردی به اسلام و انقلاب خدمت کند در حقیقت یک بسیجی محسوب می شود و با حضور بسجیان در عرصه های مختلف می توان هر روز را روز بسیج نامید .

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها