خبرهای داغ:
استاد حوزه و دانشگاه شاهرود

تلاش دشمن تخریب سبک زندگی اسلامی ماست

فرهادی در کارگاه سبک زندگی اسلامی که به همت پایگاه حضرت مریم (س) شهر رودیان گفت: تلاش دشمنان تخریب سبک زندگی اسلامی ماست تا بتوانند بر فرهنگ ما مسلط شده و آنچه خود می‌خواهند را به ما دیکته و فرهنگ منحط بی بندباری و وادادگی و پوچی را به ما تحمیل کنند.
کد خبر: ۸۹۴۹۹۷۵
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، پریسا فرهادی در کارگاه سبک زندگی اسلامی که به همت پایگاه حضرت مریم (س) حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س) در حسینیه آقا قنبر شهر رودیان برگزار شد در سخنانی با اشاره به اهمیت فرهنگ و سبک زندگی در زندگی افراد جامعه اظهار کرد: آداب و سنن و فرهنگ انسان هاست که یک جامعه را تشکیل می‌دهد و جامعه را در مسیر خود درست قرار می‌دهد و اثرگذاری دارد.
وی افزود: دشمنان ما با توجه به همین موضوع تلاش دارند با نفوذ بر سبک زندگی اسلامی ایرانی ما را منحرف نمایند و به آنچه می‌خواهند سوق و هدایت نمایند.
فرهادی خاطر نشان کرد: تلاش همه دولت‌ها و ملت‌ها در حفظ آداب و رسوم و سنن و اعتقادات که فرهنگ و سبک زندگی مردم محسوب می‌شود دارای اهمیت ویژه‌ای است و باید تلاش کنیم تا این فرهنگ حفظ شود.
وی تصریح کرد: دین مبین اسلام بر سبکزندگی فردی و اجتماعی تاکید فراوان دارد و برای همه جوانب زندگی ما برنامه تعریف نموده است و این اهمیت فرهنگ و سبک زندگی را نشان می‌دهدو نشان از تعالی اسلام دارد.
استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه سبک زندگی اسلامی در تمام ابعاد فردی و اجتماعی و خانوادگی و آداب و رسوم و رفتار و کردار ما توجه دارد گفت: ما باید این سبک زندگی را مورد توجه قرار دهیم و از آن پیروی کنیم تا گرفتار در سبک زندگی منحط غربی نشویم و مسیر را اشتباه و در انحراف برویم.
وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در باب سبک زندگی اسلامی ایرانی و اهمیت آن بیان کرد: تلاش دشمنان در این زمینه تخریب سبک زندگی اسلامی ماست که از این طریق بتوانند بر فرهنگ ما مسلط شده و آنچه خود می‌خواهند را به ما دیکته کنند و فرهنگ منحط غرب را پر از بی بندباری و وادادگی و پوچی است به ما تحمیل کنند.
فرهادی با بیان اینکه امروز فرهنگ بسیج یک فرهنگ در تمام ابعاد است گفت: ما باید فرهنگ بسیجی را در جامعه نشر دهیم و خود الگوی این کار باشیم و با رفتارمان در خانه و جامعه مروج سبک زندگی اسلامی باشیم.
وی اضافه کرد: خانواده‌های ما باید تلاش کنند تا سبک زندگی اسلامی را در خانواده خود ترویج و فرزندان خود را با توجه به فرهنگ اسلامی پرورش دهند ومراقب توطئه‌ها و ترفند‌های دشمنان باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار