خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه قاینات گفت:یکی از ویژگی های مهم بسیج در کنار بصیرت وتقوا وایمان واستکبار ستیزی وهمیشه در صحنه بودن ،ولایت مداری به معنای واقعی است .
کد خبر: ۸۹۴۹۹۶۶
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی ، سرهنگ برات زاده فرمانده سپاه ناحیه قاینات در اولین روز از هفته بسیج ودر مراسم نواخته شدن زنگ ایثار ومقاومت که به صورت نمادین در دبیرستان قهستان برگزار شد گفت:بسیج وفلسفه تشکیل آن مربوط به دوران انقلاب اسلامی نیست وامام خمینی(ره)احیاگر تفکر بسیجی که از دوران پیغمبر اسلام (ص)وحتی قبل از ایشان بوده است می باشد.

وی با اشاره به سالروز تشکیل بسیج که در 5آذر1358 به فرمان امام (ره)تاسیس وراه اندازی شد گفت: در آغازین ماههای پیروزی انقلاب اسلامی وپس از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا معمار کبیر انقلاب با آینده نگری که داشتند ایده بسیج را مطرح وبه بسیج هویت بخشیدند .

برات زاده ادامه داد: با وجود این که هنوز در آن دوران از جنگ خبری نبود اما درایت وهوشیاری امام (ره)وآینده نگریشان باعث تشکیل بسیج شد وایشان می دانستند که این انقلاب با این ارزش وجایگاه نیاز به تفکری همچون بسیج دارد تا حافظ این انقلاب باشد.

وی تصریح کرد؛بسیج نه تنها در دوران جنگ تحمیلی اثر گذار بوده است بلکه در حال حاضر نیز در عرصه های اقتصاد مقاومتی،در عرصه های فرهنگی ودر عرصه های بین المللی و... شاهد تاثیر بسیج هستیم .

معاون هماهنگ کننده سپاه انصار الرضا(ع)با اشاره به این که بسیج حتی بر خود بسیج اثر گذار بوده است گفت: آنهایی که دوران دفاع مقدس را درک کرده اند هیچ وقت احساس ترس ندارند وهمیشه آماده هستند واین خود تاثیر بسیج است ودر حال حاضر هم از دل همین بسیج شاهد بیرون آمدن شهید حججی ها هستیم که برای دفاع از حریم ولایت جان می دهند.

وی ادامه داد: اثرات فرهنگی از دیگر برکات بسیج است ودشمنی که در جنگ تحمیلی نتوانست به اهدافش برسد موضوع جنگ فرهنگی را دردستور کار قرارداد ولی دشمنان ما کور خوانده اند چرا که بسیج دراین عرصه هم ماموریت هایی دارد ولذا دراین زمینه هم توانسته است موفقیتهایی را به دست آورد.

برات زاده صدور انقلاب درسرتاسر جهان را از دیگر اثرات بسیج دانست وگفت: اثرات این تفکر بسیجی در سرتاسر جهان  به گونه ای که برخی از کشور ها برای این که در زیر چتر بیگانه نباشند تفکر بسیجی را در کشور خود عملی کرده اند ودر کشورهای مختلف جهان اسلام این تاثیر گذاری بسیج را شاهد هستیم.

فرمانده سپاه ناحیه قاینات بیان داشت: هدف بزرگ انقلاب توسط امام (ره)ترسیم شده است واگر می خواهید در این مسیر طی طریق کنید فقط وفقط با تفکر وروحیه بسیجی وبانگاه جهادی وبسیجی می توانید ماموریت خودرا به پیش برید ودر غیر این صورت به بن بست خواهید خورد.

وی ایده وتفکر بسیج را شکست ناپذیروتوقف ناپذیر دانست وگفت: اگر بعد از 39سال از پیروزی انقلاب توقفی در مراحل مختلف انقلاب نمی بینیم به دلیل این است که فکر بسیجی زنده است .بسیج گوش به فرمان ولایت است ویکی از ویژگی های مهم  بسیج در کنار بصیرت وتقوا وایمان واستکبار ستیزی وهمیشه  در صحنه بودن ،ولایت مداری به معنای واقعی است وبه دلیل همین ولایت مداری است که دشمنان نتوانسته اند مارا از صحنه خارج کنند وهمچنان در مقابل قلدر های عالم سرافراز هستیم.

برات زاده در بخش پایانی خود با توصیه به دانش آموزان گفت: یک دانش آموز بسیجی موفق باید در کنار فعالیت های فرهنگی به موضوع علم وتحصیل توجه ویژه داشته باشد چرا که آینده این نظام وانقلاب شما دانش آموزان هستید وبا تخصص وتعهد در کنار هم وداشتن اخلاق حسنه می توانید الگویی برای سایرین باشید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها