فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فارسان گفت: در هر عرصه‌ای که دشمن بخواهد نفوذ کند آن قشری که مقابله می‌کند بسیج است و محور دفاع از انقلاب، همین آحاد عظیم بسیجیان هستند.
کد خبر: ۸۹۴۹۹۵۶
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فارسان در دیدار با نماینده ولی فقیه در فارسان که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد با اشاره به فعالیت‌های بسیج در کشور اظهار کرد: بسیج یکی از برکات ارزشمند انقلاب اسلامی و مهم‌ترین یادگار بنیان‌گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است بسیج در عرصه‌های مختلفی ازجمله علمی، فرهنگی و اقتصادی حضور دارد ولی آنچه امروز فعالیت بسیج را محسوس کرده است حضور بسیج در محرمیت زدایی و خدمت‌رسانی به مردم است که در این مسیر ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی را در دستور کار دارد.

سرهنگ پاسدار حمید یزدانی خاطرنشان کرد: در هر عرصه‌ای که دشمن بخواهد نفوذ کند آن قشری که مقابله می‌کند بسیج است و محور دفاع از انقلاب، همین آحاد عظیم بسیجیان هستند.

وی در ادامه تصریح کرد: بسیج نشان داده است در همه اعصار تجارب و ظرفیت‌های گران‌بهای خود را در مسیر خدمت به مردم، در عرصه‌ی همکاری با دولت‌ها به صحنه آورده و در دوره جدید نیز به‌رغم القای شبهه‌ تقابل بسیج با دولت توسط برخی اشخاص و جریان‌های سیاسی، بسیج با تکیه‌بر روحیه انقلابی و تفکر جهادی و فراجناحی خود بزرگ‌ترین اقدامات را برای کمک به دولت در اجرای پروژه‌های ملی به‌ویژه در حوزه مردم یاری، محرومیت‌زدایی و نیز اقتصاد مقاومتی عملیاتی و در دستور کار قرار داده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فارسان هدف از این دیدار را بیعت با ولایت و آرمان‌های امام راحل عنوان کرد و گفت: برنامه‌های مختلف فرهنگی هنری و ورزشی در هفته بسیج در فارسان برگزار می‌شود.

ارسال نظرات