یادواره شهداء شهر گهرو برگزار شد

به همت حوزه بسیج امام باقر (علیه السلام) شهر گهرو یادواره شهدای شهر گهرو و روستاهای حومه در شهر گهرو برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۴۹۹۴۰
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین سعید حسین پور امام جمعه شهر گهرو در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا به خصوص شهدای مدافع حرم اظهار کرد : زنده نگهداشتن فرهنگ اسلام ناب به تلاش و کوشش و جهاد و از خود گذشتگی نیاز دارد.

وی شهدا را از الگو‌های صداقت، وفاداری و عدالت‌خواهی عنوان کرد و در خاطرنشان کرد: ما به عنوان وارثان و بازماندگان شهدا و پیروان شهدا، وظیفهداریم در مسیر انقلاب حرکت کنیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: همه ما موظف هستیم از فراموش شدن فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه جلوگیری کنیم و در این میان رسانه ملی نقش بسزایی برای زنده نگه داشتن راه شهدا ایفا می کند.

امام جمعه گهرو افزود: دوران دفاع مقدس ، مصداق عمل به آموزه های دینی بود که پیش زمینه آن فرهنگ عاشورایی بود است.

مسئول پدافند غیر عامل کشور با حضور در این یادواره ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان و بیان خاطرات و اشاره به راهپیمایی عظیم و میلیونی اربعین گفت: امروزه آنچه که ما داریم از امنیت گرفته تا افتخار و اقتدار کشور مرهون جانفشانی ها و خون شهدای است که در راه انقلاب و حفظ اسلام به شهادت رسیدند

سردار غلامعلی حیدری بیان کرد : دشمنان اسلام و وهابیت و تکفیری در 8 سال جنگ تحمیلی نتوانستند نور حقیقت اسلام را خاموش کنند و الان بعد از شکست های پی در پی به دنبال فتنه و تفرقه افکنی در دنیای اسلام هستند .

وی ضمن اشاره به تحولات منطقه در یمن و لبنان و عراق و سوریه افزود سعودی ها و وهابیت و مستکبران حیات خلوت خود را در این کشورها از دست داده اند و الان هر چه در توان دارند برای نا امنی منطقه و به دست آوردن پایگاه خود ، در این کشورها و ایران اسلامی فتنه به پا میکنند که با یاری خداوند و رهنمودهای مقام معظم رهبری پوزه آنها به خاک مالیده خواهد شد .

ارسال نظرات