فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: اجتماع بزرگ بسیجیان مشهد در روز پنج‌شنبه دوم آذرماه در ورزشگاه امام رضا (ع) همزمان با هفته بسیج برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۴۹۹۳۸
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار یعقوب‌علی نظری ظهر امروز در نشست خبری ویژه هفته بسیج در محل معاونت فرهنگی سپاه استان اظهار داشت: امسال هفته بسیج همانند سال‌های گذشته فرصتی برای بازخوانی و پرداختن به برنامه‌های بسیج است.

وی افزود: هفته بسیج از تاریخ ۲۹ آبان تا ۵ آذر ماه تعیین شده است و روز شمار آن  بسیج، محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی؛ بسیج، اعتلای فرهنگی و اجتماعی؛ بسیج، اندیشه‌ورزی و تولید علم، بسیج؛ مسجد‌محوری و ولایت‌مداری؛ بسیج، دولت، مقاومت و استکبارستیزی؛ بسیج، جهاد کبیر و عمل انقلابی است.

نظری با اشاره به اینکه برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته بسیج در سال جاری در ۵ لایه است، نخستین برنامه محوری  این هفته را دیدار بسیجیان از سراسر استان‌های کشور با مقام معظم رهبری است.

وی در ادامه گفت: دیدار با  تولیت آستان قدس رضوی امروز پس از نماز مغرب و عشا در جوار حرم رضوی یکی از برنامه‌های ماست.

سردار نظری از اجتماع بزرگ بسیجیان مشهد در روز پنج‌شنبه دوم آذرماه در ورزشگاه امام رضا (ع) و برگزاری این اجتماع بصورت جداگانه در شهرستان‌های استان خبر داد.
 
 وی از برپایی نمایشگاه دفاع مقدس همزمان با نمایشگاه بین‌المللی کتاب در مشهد در نهم آذر ماه خبر داد.

فرمانده سپاه امام رضا(ع)  اظهار داشت: برگزاری جشنواره خدمت از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در این هفته است که بر این اساس هر پایگاه بسیج در طول هفته بسیج در 11 محور خدماتی تعیین شده ، حداقل یک مورد آن را باید ارائه دهد.
 
وی همچنین به برگزاری جشنواره‌های فانوس، رسانه‌ای ابوذر و غنچه‌های امید  اشاره کرد و افزود: در جشنواره فانوس قرار است از مشارکت فکری مردم و بویژه نخبگان در اجرای برنامه‌های سال 97 استفاده شود.
 
نظری ابراز داشت:  رونمایی از فیلم اشنوگل با موضوعیت شهدای غواص تیپ 21 امام رضا(ع) که با همکاری بسیج، شهرداری و صداوسیما تولید شده است.
 
وی افزود: در دوم و سوم آذرماه برنامه صعود 1200 نفری بسیجیان گردان امام علی(ع) را خواهیم داشت و در تاریخ 5 آذرماه گشت‌های محله بسیج برای عرض ارادت به مردم آماده می‌شوند.
 
فرمانده سپاه امام رضا(ع) تصریح کرد: افتتاح  ۵۰۰ پروژه سازندگی از دیگر برنامه‌ها در هفته بسیج می‌باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها