خبرهای داغ:
امام جمعه موقت شال:

موضوع حجاب یک امر شخصی نیست

نشست امر به معروف و نهی از منکر برای خانواده های پایوران ناحیه امام علی(ع) تاکستان در سالن جلسات شهید زین الدین برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۴۹۸۹۹
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، نشست امر به معروف و نهی از منکر برای خانواده‌های پایوران ناحیه امام علی (ع) تاکستان در سالن جلسات شهید زین الدین برگزار گردید.
حجت الاسلام شمس الدین موسوی شالی، سخنران این مراسم در زمینه حجاب و تاثیر آن بر زندگی اجتماعی اظهار کرد: موضوع حجاب یک امر شخصی نیست در امریکا حدود ۶۰ سال پیش خانمی را لب دریا دستگیر نمودند و دامن او را متر کردند و گفتند جرمت این است که دامنت از حد قانونی کوتاه‌تر است، ان‌ها برای حجاب حد معینی گذاشته بودند و بعد این قانون دیگر اجرا نشد سوال پیش می‌اید که چرا الان اجرا نمی‌کنند؟ چون این حد مسخره است که توسط انسان درست شده، آن حدی که خداوند گذاشته درست است.
وی در ادامه بیان کرد: امام کاظم (ع) می‌فرمایند اگر یک گناه حتی صغیره انجام دهی تو را ازخانه ایمان بیرون می‌کنند و به خانه اسلام بر می‌گردانند تا وقتی که توبه واقعی انجام دهی این فرد مومن نیست، ولی مسلمان است و اگر کسی بخشی از اسلام را قبول داشته باشد و بخشی را نه کافر شده است و این علامت اهل نفاق است.
حجت الاسلام موسوی شالی در بخش پایانی سخنان خود ابراز کرد: حجاب موصونیت انسانیت است، هر فردی با حجاب می‌تواند به جامعه خود و برای سلامت دامنه دار جامعه تاثیر گذار باشند.
۷۰۰۱/پ ۲۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها