خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام ,والمسلمین مومنی مطرح کرد
استاد حوزه علمیه قم گفت: تمسک جستن انسان به اهل‌بیت(ع) موجب سعادت او در دنیا و آخرت می‌شود.
کد خبر: ۸۹۴۹۸۶۷
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین مومنی شامگاه یکشنبه در جلسه سخنرانی که در مسجد اعظم برگزار شد، با اشاره به مهربانی ائمه معصومین(ع) نسبت به شیعیان اظهار کرد: آن‌ها همچون برادرانی مهربانی و دلسوز برای ما شیعیان هستند، ائمه معصومین(ع) همیشه به شیعیان توجه دارند، حتی اگر شیعیان به ائمه معصومین(ع) بی توجه باشند.

وی ادامه داد: هر کسی که ائمه معصومین(ع) را دوست داشته باشد، با اهل‌بیت(ع) در بهشت خواهد بود، هر کسی هم که از ائمه معصومین(ع) روی برگرداند، جای او در جهنم خواهد بود.

استاد حوزه علمیه قم افزود: امام حسن عسکری(ع) در بخشی از عمر خود در یک پادگان نظامی تحت نظارت حکومت بود تا جلوی میلاد امام مهدی(عج) گرفته شود، اما به مشیت خداوند این امام معصوم به دنیا آمد؛ امام مهدی(عج) در پنج سالگی پدر خودش را از دست داد، امام حسن عسکری(ع) به وسیله سم به شهادت رسید.

مومنی با اشاره به ضرورت تمسک جستن به اهل‌بیت(ع) اظهار کرد: ائمه معصومین(ع) همچون پناهگاه‌هایی هستند که مردم باید در مشکلات به سراغ آن‌ها بروند، تمسک جستن انسان به اهل‌بیت(ع) موجب سعادت او در دنیا و آخرت می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نگاه به نور اهل‌بیت(ع) موجب هدایت انسان می‌شود، ما باید معرفت خودمان را نسبت به ائمه معصومین(ع) بیشتر کنیم و جایگاه آن‌ها را بهتر بشناسیم، توسل به اهل‌بیت(ع) و رسول اکرم(ص) براساس آیات قرآن و روایات ضروری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها