خبرهای داغ:
امام جمعه خوسف:

بسیجی نماد اخلاص و ایثار

امام جمعه خوسف گفت: باید در این عصر وظایف خودمان را بشناسیم و بصیرت خودمان را افزایش دهیم. هر بسیجی در هر جایگاهی که هست باید بتواند مروج فرهنگ بسیج و بسیجیان باشد.
کد خبر: ۸۹۴۹۸۴۹
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی،  کارکنان و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج خوسف به مناسبت هفته بسیج با امام جمعه شهرستان خوسف دیدار داشتند.

در این مراسم امام جمعه شهرستان ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول و هفته بسیج افزود:بسیجی باید در مسیر امام زمان (عجل الله) حرکت کند.

وی ادامه داد: ما در این هفته باید بسیجی باشیم و ساده زیستی و بسیجی وار بودن را در زندگی مان پیاده کنیم.بسیجی یعنی در نقطه و مسیری باشیم که حضرت ولی عصر (عجل الله) مشخص می کند.

 

وی عنوان داشت: باید در این عصر وظایف خودمان را بشناسیم و بصیرت خودمان را افزایش دهیم.هر بسیجی در هر جایگاهی که هست باید بتواند مروج فرهنگ بسیج و بسیجیان باشد.

 

وی در پایان اظهار داشت:این اتفاقاتی که اخیرا افتاده است.بسیج با تمام توان در خدمت رسانی به مردم زلزله زده کمک می کند و این نشان اخلاص و ایثار بسیجیان عزیز است و همگی باید با بصیرت رفتار کنیم که دشمنان نتوانند در این گونه مسائل بین مردم تقرقه بیندازند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها