فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود:

اولویت برنامه‌های بسیج در سال جاری خدمت رسانی است/بسیج از معجزات انقلاب اسلامی

سرهنگ پاسدار دامغانی در دیدار فرماندهان و مسئولین بسیج شهرستان با امام جمعه شاهرود گفت: در سال‌های مختلف اولویت بسیج متفاوت بوده است و در سال جاری خدمت رسانی اولویت اول بسیج است.
کد خبر: ۸۹۴۹۸۲۸
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حمید دامغانی در دیدار فرماندهان و مسئولین بسیج شهرستان با امام جمعه شاهرود به مناسبت هفته بسیج در سخنانی با تبریک هفته بسیج و حلول ماه ربیع الاول با بیان اینکه برنامه‌های بسیج امسال با توجه به ایام ماه ربیع برنامه ریزی شده است اظهار کرد: خیلی‌ها تصور داشتند که با پایان دفاع مقدس ماموریت بسیج تمام می‌شود، اما امام راحل با سخنرانی‌های خود نشان داد که بسیج محدود به زمان و مکان نیست و بسیج جهانی اسلام و توجه به اقشار مختلف بسیج مورد نظر امام است و ماهیت و ماموریت بسیج گسترده‌تر شده است.
وی با بیان اینکه بسیج یکی از معجزات انقلاب اسلامی است افزود: امروز ما بیشتر از گذشته این معجزه را درک می‌کنیم و به اهداف آن پی می‌بریم.
دامغانی خاطر نشان کرد: سیاست‌های ابلاغ شده امسال هفته بسیج توجه به اعتلای بسیج، مسجد محوری، نمایش اقتدار و آمادگی همه جانبه و توجه به گفتمان انقلاب و مردمی کردن هفته بسیج و خدمات رسانی است.
وی با بیان اینکه برنامه‌های این هفته با توجه به سیاست‌های ابلاغی تنظیم شده است تصریح کرد: اولویت‌های بسیج در هر مقطع و زمانی متفاوت است و در سال جاری اولویت بسیج خدمت رسانی است و برنامه‌ها با این هدف اجرایی می‌شود.
وی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های بسیج در سال ۹۶ گفت: برگزاری اجلاسیه شهدا و نمایش فصل شیدایی اوج فعالیت‌های فرهنگی بسیج با کمک دستگاه‌های اجرایی در سال جاری بوده و برنامه بوستان سلامت، طعم دانایی، محله اسلامی در دو شهرک شهید بهشتی و ولیعصر (عج) و حوضچه آرامش و طرح پاکان و اجرای ۱۷ مسابقه ورزشی در حوزه نشاط اجتماعی برگزار شده است.
فرمانده سپاه شاهرود ادامه داد: ارائه خدمات تخصصی پزشکی و اردو‌های جهادی و اشتغال زایی و توانمند سازی بسیجیان در قالب آموزشس‌های فنی و حرفه‌ای و طرح همگام با کشاورز و اعطای ۳۲۰ میلیون تومان وام صنایع تبدیلی و برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه‌ها در سال جاری بسیج بوده است.
وی سازماندهی ۸۰ تیم امر به معروف و آموزش هزار نفر در این حوزه را برشمرد و افزود: ۴۰ تیم امر به معروف عملیاتی شده و مانور تذکر لسانی و راهپیمایی حجاب و عفاف اجرا شد و در نظام صالحین هم برنامه‌های متفاوتی اجرا شده که امام جمعه به عنوان استادیار این طرح در جریان هستند.
اولویت برنامه‌های بسیج در سال جاری خدمت رسانی است/بسیج از معجزات انقلاب اسلامی
فرمانده سپاه شاهرود با اشاره به ۳۴۳ برنامه در هفته بسیج عنوان کرد: ۲۲ برنامه شاخص است که به اطلاع مردم و مسئولین رسیده که شرکت نمایند و از این برنامه‌ها ۱۱۰ برنامه بزرگداشت هفته بسیج در رده‌های بسیج و ۵۶ مورد نشست‌های بصیرتی و ۳۵ مورد ایستگاه‌های صلواتی و ۱۷ مورد پیادروی شبانه و برپایی نمایشگاه و ۲۳ مورد مسابقات فرهنگی و ورزشی و ۵۶ مورد دیدار با خانواده شهدا و ۱۲ افتتاح پایگاه را شامل می‌شود.
دامغانی با اشاره به برگزاری اختتامیه مسابقات قرآنی بسیج در ۴ آذر ماه افزود: غبارروبی گلزار مطهر شهدا و تجلیل از بسیجیان نمونه در میعادگاه نمازجمعه از دیگر برنامه‌هایی است که در این هفته اجرا خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار