خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه ناحیه سمنان از اجرای بیش از ۳۰۰ عنوان برنامه در طول هفته بسیج در شهرستان سمنان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۹۸۱۷
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶

حمید رهایی جانشین فرماندهی سپاه ناحیه سمنان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سمنان از اجرای بیش از ۳۰۰ عنوان برنامه در طول هفته بسیج در شهرستان سمنان خبر داد و گفت: این برنامه ها با ۶ رویکرد اقتصاد مقاومتی،اجتماعی، محرومیت زدایی، دفاعی رزمی، ورزشی و فضای مجازی در سطح شهرستان سمنان انجام می شود.

وی در ادامه با اشاره به شعار هفته بسیج امسال یعنی بسیج مظهر مردم سالاری دینی گفت: بحث محرومیت زدایی و کمک به مردم مناطق محروم شهری و روستایی از مهمترین رویکرد های بسیج بوده و هست و در طول هفته بسیج به شکل ویژه به آن می پردازیم.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه سمنان با اشاره به مهمترین برنامه های اجرایی در طول هفته بسیج در شهرستان سمنان گفت: تهیه سبد کالا و جهیزیه برای خانواده ها و دختران نیازمند، ویزیت رایگان توسط پزشکان در مناطق محروم، برگزاری اردوهای جهادی توسط بسیجیان جهت ساخت و ساز و کارهای عمرانی در مناطق نیازمند ٬تهیه سبد کالا برای نیازمندان و بهره برداری از طرحهای اقتصاد مقاومتی از جمله برنامه های هفته بسیج در قالب محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی است.

رهایی همچنین دیگر برنامه های شاخص این هفته را برگزاری سلسله نشست های نهضت روشنگری، برگزاری مسابقات ورزشی بسیجیان، تجمع مدافعان حریم ولایت و میثاق با شهدا،پیاده روی خانوادگی، گشت های عملیاتی معرفی کرد و گفت: هفته بسیج امسال به یاری خدا و همت بسیجیان پرشورتر از سالهای گذشته برگزار می شود.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه سمنان در ادامه از اعزام بیش از۳۰۰ نفر دانش آموز دختر بسیجی به سرزمین راهیان نور خبر داد و گفت: در هفته بسیج این اعزام در دو مرحله از شهرستان سمنان انجام می شود.

وی همچنین برنامه تجمع کلیه بسیجیان شهرستان سمنان را در روز ۵ آذر( روز تشکیل بسیج مستضعفین) همزمان با سراسر کشور را حسن ختام برنامه های هفته بسیج عنوان کرد.

رهایی با اشاره به زلزله استان کرمانشاه گفت: جمع آوری کمک های مردمی و بسیجیان از همان روز اول زلزله انجام شد و همچنان نیز ادامه دارد و در طول هفته بسیج محموله بزرگ کمک های بسیجیان به مناطق آسیب دیده در استان کرمانشاه ارسال می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها