مصطفی برزگر
فرمانده ناحیه ایلام خبرداد/
شعار راهبردی هفته بسیج امسال، "بسیج مظهر مردم سالاری دینی" خواهد بود و این ناحیه حدود ۱۲۰ ویژه برنامه در غالب 50عنوان را برای این هفته پیش بینی کرده است.
کد خبر: ۸۹۴۹۷۳۰
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، "سرهنگ فولادی" فرمانده سپاه ناحیه ایلام در آستانه هفته بسیج و برنامه های پیش بینی شده این ناحیه به مناسبت هفته بسیج گفت: هفته مبارک بسیج از ۲۹ آبان تا ۵ آذر خواهد بود و این ناحیه حدود ۱۲۰ ویژه برنامه را برای این هفته پیش بینی کرده است.

فولادی اظهار کرد: شعار راهبردی هفته بسیج امسال، "بسیج مظهر مردم سالاری دینی" خواهد بود و این هفته را در حالی آغاز خواهیم کرد که ملت شریف و غیور ایران اسلامی متاثر از حادثه دردناک و غم انگیز زلزله در استان کرمانشاه هستند.

وی افزود: سپاه و بسیج در اولین لحظات وقوع زلزله به حالت آماده باش درآمده و با جمع آوری و ارسال کمکهای مردمی نقش خوبی را در کنار مردم و سایر ارگانها ایفا کرده که امید است التیام بخش ذره ای از آلام بزرگ دیار پهلوان پرور کرمانشاه باشد.

فرمانده سپاه ناحیه ایلام عنوان کرد: روز اول این هفته به نام "بسیج، اقتصاد مقاومتی و سازندگی" است که در این روز با برگزاری نشست هایی در خصوص این موضوع و برپایی نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی در سطح حوزه ها و پایگاه ها و تجلیل از فعالان اقتصاد مقاومتی از برنامه‌های اولین روز هفته بسیج است.

فولادی اظهار کرد: روز دوم هفته بسیج به نام "بسیج، محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی" نامگذاری شده که در این روز تعدادی از گروه های جهادی همچون روزهای گذشته به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه و به مناطق محروم شهرستان اعزام و طرح ویزیت رایگان پزشکان بسیجی هم در برخی مناطق و روستاهای محروم برگزار می‌شود.

وی افزود: روز سوم هفته بسیج؛ با نام "بسیج اعتلای فرهنگی و اجتماعی" نامگذاری شده که از موضوعات مهم در این روز برگزاری جشنواره مدرسه عشق و رونمایی از تولیدات هنری در مرکز است که به حمدالله ۱۷ اثر هنری در سطح شهرستان ایلام در جشنواره کشوری برگزیده شده و از دیگر برنامه های این روز برگزاری نمایشگاه های فضای مجازی در سطح برخی مدارس و نشست‌های شبکه‌های روشنگری با موضوع کاهش آسیب های اجتماعی در سطح شهرستان است.

فرمانده سپاه ناحیه ایلام عنوان کرد: روز چهارم هفته بسیج با نام "بسیج، اندیشه‌ورزی و تولید علم" نامگذاری شده که با توجه به اینکه روز چهارم بسیج مصادف با روز پنجشنبه است، غبارروبی از مزار شهدا و دیدار با خانواده شهیدان والا مقام در این روز انجام می‌شود و برای بسیجیان بازدید های علمی نیز در نظر گرفته شده است.

فولادی خاطر نشان کرد: روز پنجم هفته بسیج به نام "بسیج، مسجدمحوری و ولایتمداری" نامگذاری شده و در این روز تعدادی از بسیجیان به صورت سازماندهی شده در نماز جمعه ایلام حضور پیدا کرده و بنده حقیر قبل از ایراد خطبه ها برخی از اهداف و برنامه های بسیج را تشریح خواهم کرد.

فرمانده سپاه ناحیه ایلام عنوان کرد: روز ششم بسیج؛ "بسیج دولت مقاومت و استکبار ستیزی" است که طی آن گفتمان مقاومت با برگزاری نشست هایی با عنوان لزوم انقلابی گری و تشریح جنایات استکبار تدوین خواهد شد.

وی افزود: روز ۵ آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب ایت که به نام "بسیج، جهاد کبیر و عمل انقلابی" نامگذاری شده که در این روز تجمع بزرگ بسیجیان با عنوان "شکوه مقاومت" در سالن شهدای قلاویزان ایلام را خواهیم داشت و همزمان طرح گشت‌های محله محور بسیج جهت برقراری نظم و امنیت در سطح محلات که از برنامه های جدید بسیج می باشد، نیز آغاز خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه ایلام تصریح کرد: امید است با برگزاری برنامه های با شکوه در طول هفته مبارک بسیج روح ملکوتی امام راحل (ره) را شاد کنیم و بتوانیم رضایت قلبی ولی امر مسلمین و فرماندهی کل قوا را به دست بیاوریم.

 

ارسال نظرات