مصطفی برزگر
فرمانده سپاه ناحیه ملکشاهی خبر داد:
فرمانده سپاه ناحیه ملکشاهی از اجرای 23 ويژه برنامه به مناسبت هفته بسيج در شهرستان ملكشاهي خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۹۷۱۵
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار "فلاح غلامی"فرمانده سپاه ناحيه ملكشاهی با بیان اینکه در طول هفته بسیج 23 برنامه در سطح شهرستان اجرا خواهد شد، اظهار كرد: هفته بسیج از  29آبان آغاز  و در این روز که با نام "بسیج ، اقتصادمقاومتی و سازندگی" نامگذاری شده است برنامه های متنوعی ازجمله اعزام گروههای جهادی و همایش علمی کردن کشاورزی اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه "بسیج،محرومیت زدایی و خدمات رسانی " عنوان دومین روز هفته بسیج را تشکیل می دهد ؛ یادآور شد: اجرای اردوی جهادی کاشت نهال اعزام تیمهای جامعه پزشکی به مناطق محروم و ویزیت رایگان و همایش ما زنده ایم از برنامه های این روز خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحيه ملكشاهي یادآور شد: روز سوم این هفته با عنوان بسیج اعتلای فرهنگی و اجتماعی" نامگذاری شده که اجرای نشست روشنگری و بصیرتی همایش مجمع شهرستانی بسیج و برگزاری کارگاه دختران جوان از جمله برنامه هایی است که برای این روز درنظر گرفته شده است.

فرمانده سپاه ناحیه ملکشاهی پنجمین روز هفته بسیج را "بسیج، مسجدمحوری و ولایتمداری " بیان کرد و گفت : در این روز مراسم دعای ندبه، کلاسهای صالحین، میقات صالحین، گشت های های اطلاعاتی و یادواره شهدای پایگاهی برگزار خواهد شد.

سرهنگ غلامی همچنین با بیان اینکه روز ششم هفته به نام "بسیج، دولت مقاومت استکبارستیزی " نامگذاری شده است، به برنامه های قابل اجرا در این روز اشاره کرد و گفت: برگزاری یادواره شهدا، رونمایی از سرود حماسی و گشتهای اطلاعاتی از جمله این برنامه ها در روز شنبه چهارم آذر خواهدبود می باشد.

وی با اشاره به آخرین روز هفته بسیج ، اظهار داشت: این روز که یکشنبه پنجم آذر خواهد بود و تحت عنوان "بسیج، جهادکبیر و عمل انقلابی نامگذاری شده است ؛برگزاری یادواره حوزه ای،سرکشی از خانواده شهدا وایثارگران، گشت محله محور با عنوان حماسه خدمت و امنیت تجمع بزرگ شکوه مقاومت و اجرای همایش 5آذر  از ویژه برنامه های این روز هفته بسیج در ملکشاهی خواهد بود.

 

ارسال نظرات