خبرهای داغ:
مدیر قرآن و عترت ارشاد استان فارس از برگزاری جشنواره فیلم و عکس با محور قرآن و عترت در استان فارس خبر داد که موضوع ویژه این جشنواره شهدای مدافع حرم است.
کد خبر: ۸۹۴۹۷۱۲
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۷

مهدی احمدی  از برگزاری جشنواره فیلم و عکس با محور قرآن و عترت در استان فارس خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره در شیراز و در رشته‌های فیلم کوتاه، فیلم مستند و انیمیشن، تک عکس و مجموعه عکس برگزار می‌شود. 

وی با اشاره به اهداف این جشنواره گفت: ترویج و اشاعه فرهنگ قرآنی و اهل بیت، ارج نهادن به هنر معنوی، دینی، اسلامی، ایرانی و سنتی، ایجاد بستر مناسب برای بروز خلاقیت‌های هنری وانتقال پیام هنرمندان و شناسایی هنرمندان معاصر و فعال عرصه قرآن و عترت از جمله اهداف این جشنواره است. 

مدیر گروه قرآن و عترت ارشاد فارس افزود: این جشنواره در 2 بخش اصلی قرآن و عترت با مضامینی چون داستان‌های قرآنی، سیره اهل بیت و مفاهیم قرآنی وارزشی و بخش ویژه شهدای مدافع حرم برگزار می‌شود.

احمدی با اشاره به شرایط شرکت در جشنواره بیان کرد: حداکثر زمان فیلم‌های داستانی 25 دقیقه و برای فیلم‌های مستند 40 دقیقه است و در بخش عکس نیز هر عکاس مجاز است حداکثر 7 قطعه تک عکسو یک مجموعه حداکثر 7 قطعه‌ای را به دبیرخانه جشنواره ارسال کند. 

وی با اشاره به اینکه اختتامیه جشنواره در دی ماه برگزار می‌شود، عنوان کرد: زمان برپایی نمایشگاه فیلم و عکس یکم دی ماه امسال است و نتایج نهایی 25 آذرماه اعلام می‌شود، علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند به سایت http://www.quranfars.com مراجعه کنند. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها