خبرهای داغ:
رئیس اتاق بازرگانی شیراز گفت: ۲۰ دستگاه کامیون حامل کمک بخش خصوصی فارس به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه ارسال شد.
کد خبر: ۸۹۴۹۷۰۷
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۲

جمال رازقی در آیین اعزام محموله کمک‌های اتاق شیراز به مناطق زلزله کرمانشاه با بیان اینکه این 20 دستگاه کامیون شامل آب معدنی، کنسرو و کمپوت، خرما، پتو، زیرانداز، شیرخشک، لباس کودک، وسایل گرمایشی و چادر است که برای توزیع بین هموطنان زلزله‌زده در استان کرمانشاه به اتاق کرمانشاه ارسال می‌شود، اظهار داشت: اتاق شیراز محموله‌های جمع‌آوری شده توسط خیران بخش خصوصی در دو گروه و در قالب 60 کامیون به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه ارسال می‌کند.

وی با بیان اینکه این کار خیرخواهانه به صورت خودجوش و توسط بخش خصوصی استان فارس انجام شده است، افزود: بخش خصوصی استان فارس کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را از طریق اتاق شیراز به اتاق کرمانشاه ارسال و در کوتاه‌ترین زمان به هموطنان زلزله زده‌مان می‌رسد.

رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در شیراز نیز در این آیین گفت: زلزله اخیر در مناطق غرب و استان کرمانشاه ابعاد گسترده‌ای داشته که اعزام کمک‌های مردمی از سوی اتاق بازرگانی شیراز و فعالان بخش خصوصی استان اقدامی ارزشمند و شایسته است.

سید حسن خلیلی با بیان اینکه دولت و بخش خصوصی در کنار مردم زلزله‌زده مناطق غربی کشور است، عنوان کرد: پیام ما به مردم زلزله‌زده کشورمان همدردی و تسلیت است و همه مردم ایران به ویژه استان فارس تلاش می‌کنند بخشی از نیازهای مادی و معنوی این عزیزان را تامین کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها