مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بهاباد:
حجت الاسلام محمد صادق خوشنام با بیان اینکه بسیچ تفکر و سازمانی است که دشمنان اسلام و بشریت یعنی آمریکا و اسرائیل را به لرزه انداخته است افزود: بسیج، تفکر وسازمانی برای برپائی حکومت اسلام ناب محمدی (ص) در سراسر جهان است.
کد خبر: ۸۹۴۹۶۵۹
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بهاباد با تبریک هفته بسیج به بسیجیان دلاور گفت: هغته بسیج فرصتی است برای تجلیل از بسیجیان نمونه در عرصه‌های مختلف برای نشاندن خدمات بسیجیان به مردم میهن اسلامی است.
وی تصریح کرد: اگر بخواهیم در تمامی عرصه‌های زندگی و مبارزه با استکبار جهانی پیشروو موفق باشیم باید تفکر ناب بسیجی که همان تفکر حضرت امام خمینی ره و امام خامنه‌ای؟ / را در جامعه گسترش دهیم و مبینینم به برکت این انقلاب تفکر بسیجی در دیگر کشور‌ها هم انتشار پیدا کرده است.
خوشنام تصریح کرد: در طول ۸ سال دفاع مقدس، بسیج آن چنان ظاهر شد که دشمنان اعتراف کردند که قدرتی که در بسیج نهفته، توان مقابله با یکایک ارتش‌های کلاسیک جهانی را دارد. دشمن که سودای فتح سه روزه را در سر می‌پروراند، در همان روز‌های نخستین با مردمی مواجه گشت که با دست خالی، اما با سلاح ایمان و اعتقاد به ارزش‌های الهی و انسانی به دفاع از کیان مقدس نظام اسلامی برخاسته بودند و از ایثار جان خویش دریغ نمی‌کردند.
وی افزود: بسیج منشا خیر و برکت برای نظام و کشور است و به فرمود: ه امام راحل (ره) بسیجی باید در وسط میدان باشد تا فضیلت‌های اصلی انقلاب زنده بماند.

ارسال نظرات