خبرهای داغ:
رئیس بیمارستان شهید صدوقی اصفهان خبرداد؛

حضور ۹۵ پزشک و دستیار در درمانگاه‌های تخصصی بیمارستان سیار صدوقی/ هیچگونه محدودیت زمانی برای حضور در مناطق زلزله زده وجود ندارد

رئیس بیمارستان شهید صدوقی اصفهان با بیان اینکه هیچ گونه محدودیت زمانی برای استقرار این بیمارستان در مناطق زلزله زده وجود ندارد، گفت: این بیمارستان تا زمانی که نیاز باشد در این منطقه مستقر خواهد بود.
کد خبر: ۸۹۴۹۶۵۱
|
۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان؛ سید رضا مرتضویان صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات انجام شده توسط بیمارستان صحرایی شهید صدوقی اصفهان در مناطق زلزله زده، اظهار کرد: این بیمارستان توسط 16 تریلر کفی‌دار، دو کامیون دارای یخچال و دو دستگاه آمبولانس به منطقه سرپل‌ذهاب منتقل شده است.

رئیس بیمارستان شهید صدوقی اصفهان با بیان این که این بیمارستان دارای دو بخش اورژانس برای خواهران و دو بخش اورژانس برای برادران است، اظهار کرد:  دو بخش بستری خواهران و برادران، آزمایشگاه، رادیولوژی، سونوگرافی، DSR، اتاق عمل، زایشگاه و ریکاوری از دیگر امکانات این بیمارستان است.

وی خاطرنشان کرد: حدود 95 پزشک و دستیار در درمانگاه‌های تخصصی شامل درمانگاه ارتوپدی، داخلی، زنان و عمومی خواهران و برادران به مردم مناطقه زلزله زده کرمانشاه  خدمات ارائه می‌کنند.

مرتضویان با بیان اینکه هیچ گونه محدودیت زمانی برای استقرار این بیمارستان در مناطق زلزله زده وجود ندارد، گفت: این بیمارستان تا زمانی که نیاز باشد در این منطقه مستقر خواهد بود.

رئیس بیمارستان شهید صدوقی اصفهان ادامه داد: پیش بینی ما کمک رسانی به روزانه بالغ بر دو هزار نفر از مردم این منطقه است.

ارسال نظرات