مسوول بسیج دانشگاه پیام نور تبریز در گفت‌‌وگو با «بسیج»:
این ضرورت وجود دارد که گفتمان دشمن‎شناسی را عمومی کرد و نسبت به دشمن و دسیسه‎ها و توطئه‎های آن علیه این انقلاب و نظام شناخت و آگاهی صورت گیرد و دشمن شناسی و بصیرت سیاسی را در جامعه تقویت کرد.
کد خبر: ۸۹۴۹۶۱۷
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۷

عرفان شهبازی مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور تبریز در گفت‎وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج پیرو بیانات امام خامنه‎ای مبنی بر ضرورت دشمن‌شناسی به عنوان شرط اصلی تداوم مسیر تحقق اهداف نظام و ملت عنوان کرد: دشمن شناسی قبلا نیز در گفتمان مقام معظم رهبری بوده و ریشه‎های عمیق اعتقادی و قرآنی نیز دارد؛ در این مقطع فعلی نیز علاوه بر دشمن شناسی که مسئولان کشور باید در رابطه با مسائل سیاسی داشته باشند، ضرورت یک دشمن شناسی اعتقادی نیز وجود دارد، چراکه عدم شناخت نسبت به دشمن از موانع پیشبرد و تحقق اهداف انقلاب است.

مسوول بسیج دانشگاه پیام نور تبریز با بیان اینکه سطح دشمن شناسی مسئولان ما پایین آمده و شاهد عقب نشینی بصیرت سیاسی برخی مسئولین هستیم اظهار داشت: برخی مسئولین اخیرا اعتراض می‎کنند که چرا دشمن شناسی را در گفتمان می‎آورید که بعدا بهانه دست دشمنان دهیم؟ درحالی‎که یک چنین جبهه‎گیری در سطح مسئولان ما به هیچ وجه پذیرفته نیست و این انتظار از دولتمردان و مسئولین ما وجود دارد که یک تجدید نظری در این نوع رفتار خود داشته باشند.

شهبازی با بیان اینکه لازمه رسیدن به هر هدفی شناخت صحیح آن مسیری است که قصد قدم برداشتن در آن داریم خاطرنشان کرد: مسیر انقلاب اسلامی ما مسیری است که یک سری مخالفانی دارد و این یک امر طبیعی است، بر این اساس این ضرورت وجود دارد که گفتمان دشمن‎شناسی را عمومی کرد و نسبت به دشمن و دسیسه‎ها و توطئه‎های آن علیه این انقلاب و نظام شناخت و آگاهی صورت گیرد و دشمن شناسی و بصیرت سیاسی را در جامعه تقویت کرد.

ارسال نظرات