مسئول سازمان اردویی سپاه ثارالله استان کرمان:
مسئول سازمان اردویی راهیان نور سپاه ثارالله استان کرمان گفت: بیش از ۵۰۰ زائر اولی در قالب ۱۶ دستگاه اتوبوس به مشهد مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۸۹۴۹۶۰۴
|
۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج درکرمان ،  آئین بدرقه کاروان اعزام بیش از 500 زائر امام رضا(ع) صبح امروز از کنار قبور مطهر شهدای گمنام شهر کرمان برگزار شد.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور سپاه ثارالله استان کرمان در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، اظهارداشت: این کاروان به همت سپاه ثارالله استان کرمان و با هدف اعزام افرادی است که تاکنون به زیارت امام رضا(ع) نرفته‌اند.

وی با اشاره به اینکه امروز 16 دستگاه اتوبوس زائران امام هشتم را به مشهد مقدس منتقل می‌کنند گفت: این زائران از ابتدای ملک‌آباد در ورودی شهر مشهد تا حرم امام رضا(ع) را پیاده‌روی می‌کنند.

سرهنگ محمدعلیرضائی با بیان اینکه زائران این کاروان جمعی از خواهران و برادران از سراسر استان و بیشتر از جوانان هستند افزود: درخواست زیادی برای حضور در این کاروان بود اما از آنجا که سال اول اعزام بود و امکانات لازم پیش‌بینی نشده بود، نتوانستیم همه متقاضیان را اعزام کنیم که تلاش می‌شود در سال‌های آینده با برنامه‌ریزی بهتر تعداد بیشتری از زائران اعزام شوند.

وی با اشاره به اینکه اسکان و پذیرایی از زائران اعزامی در مشهد مقدس رایگان است خاطرنشان کرد: امروز 10 دستگاه اتوبوس از شهر کرمان، یک دستگاه از شهرستان بم و 5 اتوبوس از شهرستان رفسنجان به مشهد مقدس اعزام شدند.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور سپاه ثارالله استان کرمان شرکت در اردوهای معنوی را خودسازی دانست و گفت: شرکت در برنامه‌های عزاداری حرم مطهر بخشی از برنامه‌های این اردوی سه روزه در مشهد مقدس است.

ارسال نظرات