خبرهای داغ:
به همت معاونت فرهنگی سپاه مهاباد ، نشست گروههای امربه معروف و نهی ازمنکر حوزه ها و پایگاههای مقاومت با سخنرانی حجت الاسلام طیب نژاد در مجتمع طلاییه سپاه مهاباد برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۴۹۵۸۹
|
۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی ، حجت الاسلام طیب نژاد مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه مهاباد گفت : امربه معروف ونهی ازمنکر یک وظیفه همگانی است و دین اسلام همه را نسبت به رعایت این فریضه مهم هشدار داده است و پیغمبر اکرم (ص) نیز در حدیثی فرمود که هرکس صبح کند و نسبت به امور مسلمین بی تفاوت باشد مسلمان نیست بنابراین ما باید بسیار مواظبت بکنیم ابتدا از خانواده و سپس در جامعه نسبت به رعایت امربه معروف ونهی ازمنکرفعال باشیم تا مبادا دوستان ما توسط بیگانگان به گمراهی کشیده نشوند.

طیب نژاد در ادامه افزود ما اگر بخواهیم امربه معروف ونهی ازمنکر رادرجامعه پیاده کنیم باید ابتدا خودمان را درست بسازیم و باید بدانیم که در عالم کاری مهمتر از خودسازی وجود ندارد و دیگر شئون زندگی ما همه مطیع برای نیل به این هدف مقدس نهایی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه مهاباد با تاکید برپیاده سازی فریضه امربه معرف درجامعه بیان داشت ما باید درزمینه امربه معروف به دنبال کسانی باشیم که خود را فراموش کرده اند دنیا و آخرت خود راازدست داده اند مشاغل و آرزوهای دنیوی و خواسته های نفسانی آنها را اغفال کرده است و از توجه به سیر و سلوک عرفانی و رسیدن به لقاء الله بازمانده اند.

 وی در پایان به سفارشات رهبرمعظم انقلاب در اربعین امسال در جمع دانشجویان اشاره کرد وافزود :  آن رهبر فرزانه فرمودند حرکت ما درمسیر انقلاب با فراز و نشیب زیادی همراه هست ولی نباید از آرمانهای خود کوتاه بیاییم و تنها راه علاج استقامت است و با این استقامت و توکل برخدا توانسته ایم در بسیاری از زمینه ها پیشرفت داشته باشیم.

 

ارسال نظرات