مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان ما در اوج قدرتشان هم نتوانستند کوچکترین ضربه ای به ما بزنند
کد خبر: ۸۹۴۹۵۸۶
|
۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان کرمان  ، مسئول روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادواره شهدای روستای میمند

شهرستان شهر بابک استان کرمان گفت: ایران لنگرگاه جنوب شرق آسیا و خاورمیانه است چراکه دشمنان ما در اوج قدرتشان هم نتوانستند کوچکترین ضربه ای به ما بزنند.
سردار شریف  به جوانان توصیه کرد به عربده کشی های ترامپ توجه نکنند.
وی در این یادواره ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت امام رضا (ع) گفت : از ۲۸سال پس از دفاع مقدس ، دشمن توطئه های رنگارنگی علیه جوانان ما به کار گرفته که توطئه های اخیرش با هجمه های فرهنگی بویژه در فضای مجازی کنونی بی سابقه است.
رئیس روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد :دشمن در سالهای اخیر میلیاردها دلار هزینه کرده و میلیون ها مسلمان را از مناطقشان آواره کرده  و انسانهای بی گناه را به بدترین شکل ممکن کشته است تا به مقاصد شوم خود برسد.
نماینده مردم کرمان و راور هم در این یادواره گفت : امروز بزرگترین سرمایه جمهوری اسلامی ، اهل بیت و خاندان عصمت و طهارت هستند و این همان چیزی است که دشمن از آن هراس دارد.

پور ابراهیمی با اشاره به ظرفیت های گردشگری روستای صخره ای میمند افزود: این روستا در شهرستان شهربابک یکی از روستاه های هدف گردشکری استان کرمان است اما اقداماتی که انجام شده ، کافی نیست و باید این موضوع در دستور کار مجلس قرار گیرد.
همزمان با سالروز شهادت امام رضا (ع) دومین یادواره ۶۲ شهید روستای تاریخی میمند شهربابک با حضور سردار شریف، دکتر پور ابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ، دکتر علیرمضانی مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان و جمعی از مسئولان شهرستان و مردم شهربابک برگزار شد.

درپایان این مراسم از خانواده های شهدای میمند قدردانی شد.

ارسال نظرات