خبرهای داغ:
فرمانده نیروی انتظامی استان همدان گفت: امروز ایران اسلامی ابرقدرت خاورمیانه شده است و داعش و گروه‌های تکفیری در منطقه شکست خوردند.
کد خبر: ۸۹۴۹۴۹۷
|
۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹

امروز ایران اسلامی ابرقدرت خاورمیانه است/ ضروت آشنایی جوانان با دستاوردهای انقلاببه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، یادواره شهدای روستای سیمین شهرستان بهار با حضور فرمانده نیروی انتظامی استان همدان، مسئولین شهرستانی و مردم شهید پرور روستای سیمین برگزار شد.

سردار بخشعلی کامرانی‌صالح در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای روستای سیمین شهرستان بهار با اشاره به همایش عظیم پیاده روی اربعین حسینی اظهار داشت: پیاده روی اربعین نمایش و مظهر اقتدار تمام شیعیان و مسلمانان جهان بود.

وی در این یادواره با بیان اینکه همه چیز ما از شهداء است، افزود: راه شهداء و مسیر شهداء برای همه ما باید الگو باشد.

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان عنوان کرد: جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب باید با دستاوردهای انقلاب اسلامی آشنا شده و حافظ این دستاوردها باشند.

وی ادامه داد: شهداء برای  مکتب امام حسین(ع) جان دادند و برای ولایت و عزت این کشور از همه چیز خود گذشتند و امروز وظیفه ما است که همانند شهداء برای اینکه مکتب امام حسین (ع) بماند تلاش کنیم و با روحیه جهادی و انقلابی برای آرمان‌های انقلاب اسلامی تلاش شبانه روزی داشته باشیم.

سردار کامرانی‌صالح تصریح کرد: امروز ایران اسلامی ابرقدرت خاورمیانه شده است و داعش و گروه‌های تکفیری در منطقه شکست خوردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات