در نشستی صمیمی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت فاطمه(س) با چند نفر از فرماندهان پايگاه ها در خصوص جشنواره صالحين و معرفي برترين ها به گفتگو نشست.
کد خبر: ۸۹۴۹۴۷۱
|
۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛

 

***    به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت فاطمه(س) حلقه مربيان با حضور سرمربي تشكيل شد.

***    تشکیل ستاد هفته بسيج با حضور شورا و فرماندهان بسيج

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت فاطمه(س) ضمن تشكر از همه اعضا جهت همكاري در اجراي برنامه ها به تشريح روز شمار هفته بسيج پرداخت و در ادامه اعضاي حاضر نظرات خود را در زمينه اجراي برنامه هاي اين هفته بيان کردند.

 

***  به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت فاطمه(س) ناحیه گرمه نشست حلقه  سرگروهها برگزار شد.

دراین نشست   مربي صالحين ضمن پيگيري مصوبات جلسه قبل به آسيب شناسي حلقات صالحين پرداخت و در ادامه در زمينه مطالب مورد نياز در حلقه هاي كودكان بحث و گفتگو کرد.

در ادامه  اعضاي حلقه نظرات خود را اعلام کردند.

 

***  در نشستی صمیمی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت فاطمه(س) با چند نفر از فرماندهان پايگاه ها در خصوص جشنواره صالحين و معرفي برترين ها به گفتگو نشست.

 

***  مسئول نمايندگي ولي فقيه ناحيه گرمه در سركشي از حوزه مقاومت بسیج حضرت فاطمه(س) ضمن تشكر از فرمانده و شوراي حوزه به تعامل خوب نیروها  اشاره کرد و گفت: ارتباط و تعامل مسئول عقيدتي حوزه با فرماندهي و شوراي آن قطعا ميتواند تاثيرگزار بوده و در روند اجراي با كيفيت برنامه ها نقش بسزایی داشته باشد.

 

***   دیدار با فرمانده حوزه روستائی شهید باهنر

مسئول نظارت و تایید صلاحیت به همراه روابط عمومی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه با فرمانده حوزه شهید باهنر در روستای دشت دیدار کردند.

این دیدار با هدف اشنایی بیشتر با روند کار در بخش روستایی ،برطرف کردن مشکلات و ارائه راهکار و همچنین اجرای ماموریت و برنامه های بسیج توسط رابطین و شعب نمایندگی ولی فقیه در حوزه روستایی برگزار شد.

ارسال نظرات