خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: در اجرای طرح محله پاک در این سه منطقه تاکنون حدود 45 نفر معتاد برای بستری در کمپ‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند که این افراد را به صورت رایگان در کمپ‌ها بستری کرده‌ایم و اکنون نیز تحت پوشش سپاه ناحیه نهاوند قرار دارند.
کد خبر: ۸۹۴۹۴۶۵
|
۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶

اجرای طرح محله پاک در 3 منطقه نهاوند/ اهدا 95 جهیزیه به نوعروسان نیازمندسرهنگ کامران کریمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار داشت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک قاعده اصلی نیاز است که اگر دیگران نتوانستند کارها را انجام دهند آن قاعده اصلی در میدان بماند و نگذارد که کارها روی زمین بماند.

وی با بیان اینکه امروز آن قاعده اصلی سپاه پاسداران و بسیج است، افزود: سپاه پاسداران و بسیج در همه عرصه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، نظامی و اخیرا در بحث محرومیت زدایی مناطق محروم وارد عمل شده است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند تصریح کرد: در بحث اشتغال نیز حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های بسیج شهرستان نسبت به راه‌اندازی صندوق قرض‌الحسنه اشتغال‌زا وارد کار شده‌اند و در هفته بسیج این صندوق‌های قرض‌الحسنه اشتغال‌زا در پایگاه‌ها راه‌اندازی می‌شوند.

وی افزود: در بحث کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهرستان نیز سه منطقه پای قلعه، شیخ منصور و دوخواهران را به عنوان مناطق پایلوت مبارزه با مواد مخدر و اجرای طرح محله پاک انتخاب کرده‌ایم و در این زمینه تلاش‌های برای آگاه‌سازی قشر جوان و نوجوان در معرض این آسیب‌های اجتماعی انجام داده‌ایم و ادارات مربوطه را وارد کار کرده‌ایم.

*آغاز فعالیت 30 گروه جهادی طی هفته بسیج در نهاوند

کریمی تصریح کرد: در اجرای طرح محله پاک در این سه منطقه تاکنون حدود 45 نفر معتاد برای بستری در کمپ‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند که این افراد را به صورت رایگان در کمپ‌ها بستری کرده‌ایم و اکنون نیز تحت پوشش سپاه ناحیه نهاوند قرار گرفته‌اند و در کلاس‌های انجمن‌های ان.ای شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه همچنین از ابتدای امسال تاکنون توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج 95 جهیزیه کامل به نوعروسان نیازمند شهرستان اهداء شده است، گفت: بیش از 750 سبد کالا به خانواده‌های نیازمند شهرستان اهداء شده و در هفته بسیج به طور نمادین چند جهیزیه کامل به نوعروسان شهرستان اهداء می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند اظهار داشت: تاکنون گروه‌های جهادی در حوزه‌های مختلف در شهرستان راه‌اندازی شده‌اند که در هفته بسیج 30 گروه جهادی کار خود را آغاز می‌کنند.

وی یادآور شد: همچنین پنج اکیپ پزشکی برای ویزیت رایگان در مناطق محروم اعلام آمادگی کرده‌اند که این اکیپ‌ها در هفته بسیج کار ویزیت رایگان و داروی رایگان را برای مردم مناطق و روستاهای محروم شهرستان انجام می‌دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات