تمسک به پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) تنها راه نجات ما در این دنیای ظلمانی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان گفت: برای رسیدن به زندگی سالم و بدون دغدغه تنها راه نجات ما در این دنیای ظلمانی و خالی از عطوفت‌ توسل و تمسک به پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) است.
کد خبر: ۸۹۴۹۳۵۷
|
۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان کرمان، همزمان با سالروز رحلت نبی مکرم اسلام (ص) و فرزند برومندش حضرت امام حسن مجتبی (ع) هیات سینه‌زنی متشکل از فرماندهی انتظامی شهرستان، جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج، جمعی از روحانیان و ائمه جماعت مساجد، فرماندهان نظامی و انتظامی و بسیجیان شهرستان با حرکت از حرم مطهر شهدای گمنام خود را به مصلای نماز جمعه شهرستان رساندند و قرائت زیارت پیامبر اعظم (ص) از راه دور را قرائت کردند.

حجت‌الاسلام مهدی فقیهی مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه کوهبنان در حاشیه این مراسم ضمن تسلیت ایام اظهار داشت: اگر ما بخواهیم وجود مقدس و منور نبی اکرم  را معرفی کنیم بهترین مسیر شاخت وجود مقدس ایشان کتاب خداست که پیامبر را به‌عنوان اسوه حسنه و خلق عظیم معرفی می‌کند  شخصیتی که با تحمل مرارت‌ها و سختی‌های فراوان طی 23 سال زمینه هدایت و رستگاری بشر را رقم زد.



وی ابراز داشت: امروزه دنیای استکبار به‌وسیله ایادیش می‌خواهد چهره رحمت للعالمین را به دنیا یک شخصیت خشن معرفی کند که راه‌اندازی گروه‌های تروریستی نظیر داعش در همین راستاست.
فقیهی با استناد به منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) گفت: دنیای غرب به ویژه جوانان آنان به معرفی بیشتر پیامبر نیاز دارند لذا معظم له فرمودند، برای معرفی بیشتر اسلام و رسول‌الله مراجعه به قرآن کتاب جامع و کامل الهی باید مد نظر قرار گیرد.
وی تاکید کرد: امروز هم وظیفه همه ما الگوگیری از این شخصیت عظیم و به‌کارگیری اوامر حضرت در زندگی فردی و اجتماعی است و برای رسیدن به زندگی سالم و بدون دغدغه تنها راه نجات ما در این دنیای ظلمانی و خالی از عطوفت توسل و تمسک به پیامبر و اهل بیت (ع) است.





 

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه کوهبنانگفت: اگر از امور حکومتی و سیاسی هم به حکومت‌داری و پیامبر اکرم (ص) نگاه کنیم غیر از صداقت،گذشت، محبت، همدلی، توجه به رفع مشکلات مردم در جوامع مختلف و...چیزی نمی‌بینیم چیزی که سردمداران کشورهای جور و ستم باید به آن توجه بیشتری کنند تا شاهد کشتار و خونریزی بیشتر در جای جای جهان نباشیم.

فقیهی خاطرنشان کرد: دشمنان و بدخواهان از زمان شکل‌گیری حکومت اسلامی توسط پیامبر اکرم (ص) تا امروز همواره به شیوه‌های مختلف درصدد مبارزه برآمدند این در حالی است که امروزه صدای فروپاشی استکبار جهانی به گوش می‌رسد.





وی ادامه داد: در جریان شهادت امام حسن مجتبی (ع) دشمنان از هر حربه‌ای بهره جستند تا در نهایت با نفوذ در خانه حضرت نسبت به شهادت ایشان دست یافتند اما باز هم نتوانستند خللی در گسترش اسلام و معارف اسلامی وارد کنند گرچه شاهد مظلومیت ایشان و ائمه قبرستان بقیع در حال حاضر هم هستیم.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه کوهبنان اظهار کرد: انقلاب اسلامی که به رهبری حضرت امام شکل گرفت با منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) زمینه اتحاد و همدلی را در جهان اسلام رقم زده و مایه وحدت و امید برای تمام آزادمردان و مظلومان عالم شده است.

ارسال نظرات