مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

جمع‌آوری 230 میلیون ریال کمک‌ برای زلزله‌زدگان کرمانشاه

تا به امروز 230 میلیون ریال برای این منظور جمع‌آوری شده است که 120 میلیون ریال کمک‌های مردمی و 110 میلیون ریال از جانب کارکنان کمیته امداد را شامل می‌شود.
کد خبر: ۸۹۴۹۳۱۵
|
۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی برای زلزله‌زدگان کرمانشاه خبر داد و گفت: پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی، روز جمعه در مصلی‌های نماز جمعه استان دایر خواهد بود.

هدایت صفری با بیان این‌که جان باختن چند تن از هموطنان طی حادثه زلزله کرمانشاه، موجب تاسف و تالم شدید شهروندان نوع‌دوست زنجانی شده است، افزود: آلام ناشی از وقوع این حادثه، فوت پدر و مادر و سایر اعضای برخی خانواده‌ها، بی‌سرپرستی کودکان و پیامدهای روحی و روانی ناشی از آن دغدغه همه مسئولان است. از این‌رو کمیته امداد هم مانند سایر دستگاه‌ها برای کاهش تبعات ناشی از این زلزله از هیچ خدمتی فروگذار نیست و دست یاری خیران را به گرمی می‌فشارد.

وی در خصوص میزان کمک‌های جمع‌آوری شده برای مناطق زلزله زده کرمانشاه، اظهار داشت: تا به امروز 230 میلیون ریال برای این منظور جمع‌آوری شده است که 120 میلیون ریال کمک‌های مردمی و 110 میلیون ریال از جانب کارکنان کمیته امداد را شامل می‌شود.

صفری تصریح کرد: کمک‌های غیر نقدی جمع‌آوری شده نیز 3 دستگاه کامیون، 2 دستگاه نیسان وانت، همچنین چند تخته پتو و اقلام غذایی به ارزش تقریبی 2 میلیارد و 842 میلیون و 797 هزار ریال را شامل می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان تصریح کرد: شهروندان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب 0108640425009 نزد بانک ملی و شماره کارت مجازی 1133-9952-9911-6037 واریز کنند.

وی با اشاره به اینکه 38 پایگاه در سطح استان برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی جهت ارسال به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه دایر شده است، خاطرنشان کرد: 16 پایگاه در مراکز نیکوکاری، 22 پایگاه در سطح معابر و 15 پایگاه در دفاتر کمیته امداد استان دایر است.

ارسال نظرات