خبرهای داغ:
فرمانده سپاه مراغه از اجرای اجرای بیش از 60 عنوان برنامه فرهنگی و اجتماعی ویژه هفته بسیج امسال در مراغه خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۹۲۸۷
|
۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رضا سامی  در نشست خبری هفته بسیج افزود: این برنامه ها با رویکرد تبیین و ترویج تفکر بسیجی در جامعه با شرکت آحاد مختلف بسیجیان و اقشار مختلف بسیجی در پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیجی شهری و روستایی این شهرستان برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این راستا و در جهت تبیین تفکر بسیجی و ارزش های متعالی انقلابی از جمله ایثار و شهادت، یادواره های شهدا، نشست های بصیرتی و نیز همایش خخاطره گویی توسط رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در هفته بسیج برگزار می شود.

سامی اضافه کرد: غبار روبی مزار شهدا، دیدار با امام جمعه، شرکت در نمازجمعه و برگزاری کارگاه های اجتماعی و فرهنگی با محوریت جوانان و ازدواج از دیگر برنامه های در این هفته است.

وی گفت: بهره برداری از چهار خانه محروم در مناطق مختلف روستایی که به همت گروه های جهادی بسیج و مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان در هفته بسیج آغاز می شود.

سامی اضافه کرد: همایش بزرگ مدافعان حریم ولایت با شرکت هزاران نفر از اقشار مختلف بسیجیان و رزمندگان دوران دفاع مقدس پنجم آذر همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در خیابان جام جم مراغه برگزار می شود.

وی با اشاره به همجه های دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی علیه سپاه گفت: این نهاد مقدس بازوی اصلی انقلاب و خاری در چشم دشمنان این مرز و بوم و ارزش های اسلامی است.

سامی اظهارداشت: بسیج هم اکنون به عنوان الگویی فراتر از مرزهای جمهوری اسلامی الهام بخش ملت های مظلوم و مایه ایستادگی در برابر نظام سلطه با تشکیل گروه های مردمی در کشورهای منطقه شده و این امر موجب هراس دشمنان شده است.

وی ادامه داد: دشمن در راستای ضربه زدن به ارزش های متعالی جامعه اسلامی، معنویت را مورد هجمه قرار داده تا به این وسیله مانع از الگو گرفتن ملت های دنیا از تفکر بسیجی شود.

ارسال نظرات