فرمانده سپاه ناحیه قرچک از بازسازی روستایی با ۶۸ خانوار در شهرستان سرپل ذهاب توسط بسیجیان این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۹۲۸۶
|
۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج،به نقل از پیگاه خبری راوی امروز، سرهنگ حسین حیدری صبح شنبه ۲۷ آبان ۹۶ در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت جان باختن جمعی از هموطنان‌ در زلزله غرب کشور از کمک‌های ارسالی این ناحیه به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: نیروهای بسیج همیشه در صحنه قرچک با حضور در یکی از روستاهای سرپل ذهاب به کمک رسانی مشغول است.

وی افزود: طی چند روز گذشته با همکاری مردم قرچک کمک‌های در خور این مردم آسیب دیده در سطح شهرستان جمع‌آوری شد و در قالب چند دستگاه تریلی و کامیونت کمک‌ها را به سمت کرمانشاه و محل استقرار راهی کرد.

حیدری گفت: بسیجیان قرچک در این روستا هر روز غذای گرم تهیه و توزیع می کند و تیم پزشکی مستقر به آسیب دیدگان و بیماران حادثه خدمات درمانی رایگان ارائه می دهد.

وی تصریح کرد: در این مدت ۵۰۰۰ تخته پتو، ۵۰ تخته فرش، ۱۰۰۰ تخته چادر، ۱۰ هزار دست لباس گرم زمستانی بزرگسال و خردسال، ۷ تن برنج، یک کامیون مواد شوینده و بهداشتی،یک کامیون آب معدنی،۱۰ هزار کنسرو مواد غذایی، تعداد ۲۰۰ عدد وسایل گرمایشی و اقلام غذایی، قرص نان، خرما و کشمش با کمک مردم و پایگاه‌های مقاومت بسیج قرچک جمع‌آوری و به مناطق زلزله زده ارسال شده است.

فرمانده سپاه ناحیه قرچک ادامه داد: این روستا دارای ۶۸ خانوار است که حدود ۸۰ درصد تخریب شده است و ناحیه پانزده خرداد قرچک بعد از آوار برداری کار ساخت خانه های روستاییان را شروع خواهد کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت پانزده خرداد شهرستان قرچک تاکید کرد: خدمت صادقانه به مردم و کمک به آسیب دیدگان یکی از وظایف اصلی بسیج است.

وی با اشاره به روحیه و تفکر انقلابی مردم همیشه در صحنه ایران بیان کرد: در هر صحنه‌ای که انقلابی عمل کرده ایم پیروزی برای ملت ایران بوده است وملت ایران همیشه سربلند و سرزنده است.

انتهای پیام//

ارسال نظرات