فرمانده سپاه عجب شیر در نشست هفته بسیج مطرح کرد؛

116عنوان برنامه همزمان با هفته بسیج در عجب شیر اجرا می شود

فرمانده سپاه عجب شیر با بیان اینکه تفکر بسیجی یک تفکر ناب و قرآنی است، گفت: هفته بسیج فرصت خوبی برای نشر فرهنگ بسیجی است و بسیجیان باید فرمایشات فرماندهی معظم کل قوا را نصب العین قرار دهند.
کد خبر: ۸۹۴۹۲۶۷
|
۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمدرضا هنرور ضمن گرامیداشت و تبریک هفته بسیج با اشاره به فرمایش امام راحل که بسیج شجره طیبه است، افزود: تشکیل بسیج مردمی یقینا از برکات ونعمت های الهی است که با گذشت زمان برکات آن بیشتر احساس می شود.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند؛ «بسیجی یعنی حضرت علی (ع) که تمام وجودش را وقف اسلام کرد»، اظهارداشت: فرهنگ بسیجی فرهنگ ایثار، از خودگذشتگی و شهادت است و هر کجا روحیه بسیجی بوده نظام موفق بوده و استکبار عقب نشینی کرده است.

هنرور ادامه داد: رویکرد برنامه های هفته بسیج در راستای مقابله با جنگ نرم و تقویت اقتصاد مقاومتی است که  همواره مورد تاکید رهبر فرزانه انقلاب بوده است  که در این راستا برنامه های متعدد و متنوعی در طول هفته بسیج برگزار خواهد شد.

وی اعتقاد و التزام عملی به اهل بیت(ع)، ولایت فقیه و پیروی از راه شهدا را از راه های مقابله با شبیخون فرهنگی دشمنان عنوان و بیان کرد: یکی از اهداف دشمنان در جنگ نرم تغییر سبک زندگی اسلامی و ایرانی است که در مقابله با این برنامه دشمن انواع کارگاه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی همچون طلاق، اعتیاد و آشنایی با سبک زندگی ایرانی  اسلامی برگزار می شود.

فرمانده سپاه عجب شیر تاکید کرد: آیه شریفه «واعدوا لهم ما استطعتم من قوه» به معنای هر آنچه می توانید از نیرو فراهم کنید تا به وسیله آن دشمنان خدا و خودتان را بترسانید هویت و شعار اصلی ساختار تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  و بسیج را تشکیل می دهد و تمام کسانی که زیر پرچم اسلام هستند باید مورد خطاب این آیه قرار گیرند.

هنرور با بیان اینکه قرآن کریم چهارده قرن قبل میزان آمادگی مسلمانان  در مقابل دشمنان اسلام را مشخص کرده افزود: باید به اندازه ای آمادگی داشته باشیم که دشمنان ترس و واهمه داشته و حتی فکر تجاوز به خیالشان نرسد.

وی در پایان دیدار با امام جمعه، افتتاح شش خانه محروم که با تعامل و همکاری کمیته امداد ساخته شده، برگزاری یادواره های شهدا، گارگاه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی، تحکیم وحدت بین هیئت های عزاداری، دیدار و نشست صمیمی فرمانده سپاه ناحیه با مردم، کمک به ساخت مسجد،نهضت روشنگری و بصیرت افزایی، ارسال دومین کامیون کمک های مردمی به زلزله زدگان غرب کشورو همایش بزرگ پنجم آذر ماه را از برنامه های شاخص هفته بسیج برشمرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار