خبرهای داغ:
امام جمعه میانه در جلسه ستاد شهرستانی گرامیداشت هفته بسیج با بیان اینکه بسیج جلوی بسیاری از تندروی ها، بی قانونی و فتنه ها را گرفته است، گفت: اگر بسیج نبود، تار و پود انقلاب از هم گسسته می شد.
کد خبر: ۸۹۴۹۲۵۳
|
۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبداله محمدی با بیان اینکه نیروهای بسیج مردمی در راستای مقابله با توطئه های دشمن و دفاع از ارزش های اسلامی تشکیل شد افزود: اینکه بسیج شجره طیبه به شمار می رود اغراق نیست زیرا خدماتی که بسیج ارائه کرده بی منت و بی نظیر در سطح دنیاست.

  وی اظهارداشت: بسیجیان چه بسیج مردمی که در تمامی صحنه ها از جمله جنگ حضور یافتند و چه بسیج سازندگی که مرارت و درد و رنج را از چهره جامعه می زدایند همگی تنها قصد و هدفشان خدمات رسانی به مردم استت.

   حجت الاسلام محمدی با اینکه اگر بسیج در صحنه های مورد نیاز نباشد همیشه یک پای قضیه لنگ می ماند از جمله در زلزله ها، افزود: امام(ره) با خلوص نیت بسیج را که بنیادی پربرکت است بنا نهاد ولی متاسفانه برخی این نهاد را به تندروی و بی قانونی متهم می کنند در حالی که بسیج جلوی بسیاری از تندروی ها، بی قانونی و فتنه ها را گرفته از جمله در فتنه ۸۸ که اگر بسیج نبود، تار و پود انقلاب از هم گسسته می شد.

   امام جمعه میانه گفت: باید در ترویج مرام و منش حضرت امام(ره) که هدفشان گسترش فرهنگ بسیجی بود تلاش کنیم چراکه با استفاده از افکار و فرهنگ بسیجی می توان بسیاری از مشکلات را حل کرد.

   فرمانده سپاه میانه نیز در ادامه این جلسه گفت: با توجه به حساسیت های موجود در منطقه و یاوه گویی های دشمنان باید هفته بسیج را در سال جاری پررنگتر و با شکوهتر از گذشته برگزار کنیم.

   جعفر غیابی با بیان اینکه موظفیم در راستای تقویت تفکر بسیج در جامعه و در مقابل تفکرات زشت داعشی در منطقه از سوی استکبار گام برداریم افزود: صدای شکستن استخوان دشمنان از جمله داعش به گوش می رسد.

   وی به برنامه های هفته بسیج اشاره و بیان کرد: افتتاح طرح های عمرانی، دیدار با خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا ، همت برای فضاسازی شهر در هفته بسیج، برپایی ویزیت رایگان و برپایی بیمارستانهای صحرایی در جهت ارائه خدمات درمانی و استفاده از پزشکان متخصص استانی، بحث های روشنگری در پایگاهها، برگزاری یادواره شهدا از جمله برنامه هایی است که در هفته بسیج به اجرا خواهد رسید.

   غیابی در ادامه راه بسیج را راهی الهی و معنوی عنوان کرد و افزود: اگر در این راه قدمهای خوب و مثبتی برنداریم احساس ترس و غفلت بر ما غلبه خواهد کرد.

   وی در پایان به حماسه حضور در ۵ آذر اشاره و بیان داشت: طرح بسیج سلامت در میانه نیز یکی از شاخصه های پدافند غیر عامل بوده و مانور درون سیستمی برای آمادگی در مواقع بحران بوده و قصد رقابت با کسی را نداشته و قصد ما تنها خدمت به مردم است.

   بخشدار مرکزی میانه نیز در این جلسه با گرامیداشت هفته بسیج، گفت: بسیج مردمی در راستای عمل به دستور امام خمینی در ایجاد  ارتش ۲۰ میلیونی تشکیل شد.

   بهنام آقامحمدی افزود: بسیج یک نام نیست بلکه یک فرهنگ است برای آینده فرهنگی که شامل بسیجی ۱۳ ساله تا امام ۸۰ ساله می شود.

   وی با بیان اینکه داشتن فرهنگ بسیجی یک افتخار است و در جامعه نمونه هایی از تجلی این فرهنگ را شاهدیم افزود: مشارکت بسیج در رفع محرومیت زدایی خصوصا در روستاها، حضور بسیج در کمک به حادثه دیدگان و دیگر صحنه ها از جمله این موارد است.

   آقامحمدی اضافه کرد: دشمنان نظام و انقلاب همواره درصدد از بین بردن نقاط قوت نظام که پشتوانه مردمی و افکار و ارزش های بسیجی است افزود: باید فرهنگ بسیجی را تقویت کنیم زیرا این تفکر باعث شده تا در امنیت کامل زندگی کنیم و وضعیت زندگی در هشدار اکثر کشورهای منطقه و کشورهای اروپایی اهمیت امنیت در ایران را به خوبی نمایان می سازد.

   وی با اذعان بر اینکه دشمنان آمده اند تا سپاه و بسیج را تخریب و تضعیف کنند، افزود: این کارها از سوی دشمنان نه تنها جایگاه آنها را تضعیف نکرده بلکه با اتخاذ سیاست های واحد از سوی مسئولان رده بالای نظام تبلیغی برای ارتقای ارزش و جایگاه رفیع سپاه و بسیج در میان مردم شده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها