خبرهای داغ:

وداع با لاله‌های زهرایی در روستاهای بخش جولکی خوزستان برگزار شد

همزمان با رحلت پیامبر اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) آیین وداع با ۲ شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس و لاله‌های زهرایی در روستاهای بخش جولکی خوزستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۴۹۲۳۷
|
۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶

 همزمان با رحلت جانگداز نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و شهادت سبط اکبرش حضرت امام حسن مجتبی(ع) پیکر مطهر 2 شهید گمنام دوران دفاع مقدس و لاله‌های زهرایی در آغاجاری استان خوزستان تشییع شد.

تشییع پیکر پاک این شهدای گمنام دفاع مقدس امروز جمعه 26 آبان ماه سال 1396 همزمان با 28 صفر المظفر سال 1439 هجری قمری با حضور اقشار مختلف مردم در آغاجاری و دیار شهید اسفندیار طاهری، شهید منوچهر بهمئی و شهید اسماعیل کنارکوهی انجام شد.

این برنامه از ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آغاجاری آغاز شد و کاروان حامل پیکر مطهر این شهدا از دیار شهید ایوب رحیم‌پور به سمت بخش جولکی حرکت کرد.

مردم آغاجاری و دیار شهید رضا ملائی، شهید علی‌اکبر شیرعلی و شهید محمد هادی‌نژاد با حلقه زدن در اطراف خودرو حامل پیکر پاک و مطهر 2 شهید گمنام از تابوتشان تبرک جستند و آنها را بدرقه کردند.

پس از حرکت کاروان حامل شهدای گمنام به سمت بخش جولکی، این کاروان در روستای آب باران جهت تبرک مردم این دیار توقف کرد و اهالی روستا در کنار لاله‌های بی‌نشان به عزاداری پرداختند.

اهالی روستای سرجولکی بخش جولکی شهرستان آغاجاری نیز امروز میزبان این شهدای گمنام بودند و تابوتشان را بوسه باران کردند.

همچنین در طول حرکت کاروان حامل پیکر مطهر شهدای گمنام اهالی شهرک حر نیز به استقبال لاله‌های زهرایی آمدند و آنان را در آغوش کشیدند.

 پس از وداع مردم شهرک حر، کاروان شهدا به سمت مرکز بخش جولکی شهرستان آغاجاری حرکت کرد.

با استقبال مردم شهرهای مختلف خوزستان پیکر شهدای گمنام دفاع مقدس به روستای جولکی رسید و در صحن مسجد جامع جولکی بر پیکر پاک این شهدا نماز اقامه شد.

پس از اقامه نماز پیکر مطهر این 2 شهید گمنام با مشایعت خانواده شهدا به سمت آرامگاه ابدی‌شان بدرقه و زیارتگاهی برای عاشقان و دلسوختگان بخش جولکی شهرستان آغاجاری شد.

همچنین آیین استقبال از این 2 شهید گمنام در شهر آغاجاری روز پنج‌شنبه 25 آبان ماه برگزار شد و همشهریان شهید نجف‌قلی خلیلی، شهید نورالله طواف و شهید حسن کلاه‌کج پیکر شهدا را در برگرفتند.

مردم دیار شهید حسین داوودی، شهید علیرضا حیدریان و ایرج بهمئی پیکر این شهیدان را تا یادمان شهدای گمنام آغاجاری بدرقه کردند و بر تابوت آنها بوسه زدند.

اهالی دیار شهید عبدالحسین محمدی، شهید غلامعباس سلیمانزاده و شهید الیاس قنواتی با حضور در کنار لاله‌های بی‌نشان مقدمشان را گرامی داشتند.

 شهدای گمنام بخش جولکی شهرستان آغاجاری در عملیات کربلای 4 به شهادت رسیدند و پیکر مطهرشان در منطقه عملیاتی ام الرصاص عراق توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح تفحص شد.

پیکر پاک و مطهر این شهدای گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در روزهای گذشته از معراج شهدای تهران به اهواز و دیار سردار سرلشکر شهید علی هاشمی، فرمانده قرارگاه سری نصرت و سپاه ششم امام جعفرصادق(ع) منتقل شده بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار