مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه زاوه در گفت‌وگو با «بسیج» خبر داد؛
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه زاوه بیان داشت: تاکنون حدود 350 تخته پتو، 12 تخته فرش، 500 کیلو خشکبار و مواد خوراکی و حدود 160 میلیون ریال وجه نقد برای کمک به زلزله‌زدگان توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج جمع آوری شده است که به زودی به این مناطق ارسال می‌شود.
کد خبر: ۸۹۴۹۲۲۹
|
۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷
 حمید بلوکی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار داشت: این عمل یک حرکت خیرخواهانه و خودجوش از بین بسیجیان و مردم است و با هماهنگی‌های به عمل آمده با سپاه امام رضا(ع)، این محموله مستقیما به دست حادثه دیدگان خواهدرسید.

وی در ادامه افزود: تاکنون حدود 350 تخته پتو ، 12 تخته فرش ، 500 کیلو خشکبار و مواد خوراکی و حدود 160 میلیون ریال وجه نقد از بسیجیان و مردم توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج جمع آوری شده و انشاءالله به محض تکمیل شدن به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه ارسال می‌شود.

مسئول  بسیج سازندگی سپاه ناحیه زاوه در پایان با اشاره به اینکه این کمک‌ها به شدت به اشکال مختلف در حال افزایش است، افزود: با پیش بینی‌های صورت گرفته در طی روزهای آینده شاهد جمع آوری وجوهات و اقلام بسیار بیشتری نسبت به موجودی اکنون در پایگاه های بسیج سطح شهرستان خواهیم بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها