خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان با بیان اینکه 108 عنوان برنامه در سطح ،پایگاه ها،حوزه ها و ناحیه مقاومت شهرستان اجرا خواهد شد گفت:سیاست و تدابیر بسیج در موضوعات مختلف، اثر بخشی و کیفیت سازی است.
کد خبر: ۸۹۴۹۲۱۹
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، علی شاه وردی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان در نشست خبری هفته بسیج در جمع اصحاب رسانه با تسلیت شهادت امام رضا(ع) و جان باختن تعداد زیادی از هموطنان در زلزله دلخراش غرب کشور اظهار داشت:برنامه های هفته بسیج با شعار محوری بسیج مظهر مردم سالاری دینی خواهد بود  از 29 آبانماه آغاز و تا پایان 5 آذر و با ویژه برنامه اجتماع بزرگ بسیجیان نماد شکوه و مقاومت در مصلی امام علی(ع) با سخنرانی مهمان استانی به پایان خواهد رسید.

 

وی با بیان اینکه در طول هفته بسیج 108 عنوان برنامه در سه سطح،پایگاهی،حوزه ای و ناحیه ای اجرا خواهد شد گفت:سیاست و تدابیر بسیج در موضوعات مختلف،اثر بخشی و کیفیت سازی است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان تصریح کرد: دیدار با ائمه جمعه،افتتاح نمایشگاه مطیع ولایت،افتتاح طرح های بسیج سازندگی و محرومیت زدائی،افتتاح قنات روستای سید مراد،غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا،برگزاری یادواره شهدا،برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاری بین المللی،اجرای پیاده روی و برگزاری دعای ندبه،برگزاری نشست های روشنگری،اعزام تیم های پزشکی، توزیع بسته های بهداشتی،حضور سازمان یافته بسیجیان در نماز باشکوه جمعه،اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی جنوب،برگزاری زیارت عاشورا، سرکشی از خانواده های کم درآمد، اعزام متربیان صالحین به اردو،اجرای گشت های محله محور،برگزاری کارگاه مهارت زندگی برای دختران جوان،نمایش و اکران فیلم در روستاها، اجرای مسابقات ورزشی و شتر سواری و... از جمله برنامه های اجرایی در هفته بسیج خواهد بود.

 

 شاه وردی در پایان با تاکید بر اینکه هدف ما در بسیج کار برای مردم است افزود: به دنبال این هستیم تا نقش مردم در اجرای برنامه ها برجسته شود و در هفته بسیج هم این موضوع از اهمیت و و اولویت بسزایی برخوردار است.

 

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها