مشاور مسوول گروه جهادی فاطمیون در گفتگو با «بسیج»:
محمدی گفت: بسیج در قالب گروه‌های جهادی، کار‌های بزرگی در روند اقتصادی کشور انجام داده است و نمونه های آن را در کارهای عمرانی می توان مشاهده کرد
کد خبر: ۸۹۴۹۲۱۱
|
۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۷

حمزه محمدی مشاور مسوول گروه جهادی فاطمیون در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج درباره تاثیر گروه‌های مختلف بسیجی در پیشرفت اقتصادی کشور اظهار داشت: بسیج گروهی است که عام مردم تصور دارند که فقط کار‌های نظامی و امنیتی کشور را بر عهده دارد که این تصور نادرست تقریبا جا افتاده است. بسیج علاوه بر فعالیت‌های سیاسی و نظامی و فرهنگی تاثیر روز افزونی در اقتصاد کشور داشته است.

وی افزود: بسیج در قالب گروه‌های جهادی، کار‌های بزرگی در روند اقتصادی کشور انجام داده است . در بعضی جا‌ها که باید دولت با بودجه‌های سنگین برای آبادانی منطقه‌ای خود را به آب و آتش بزند و در آخر هم از پس کار برنمی آیند، بسیج حضور داشته و توانسته پروژه‌های عمرانی فراوان را در ایران پایه گذاری و اجرایی کند.

محمدی عنوان کرد: در مبحث اقتصاد مقاومتی که رهبری روی آن بسیار تأکید داشتند، بسیج توانسته آن را برای مردم و مسؤولین جا بیاندازد و فعالیت های کشاورزی، صنعتی، عمرانی و خیلی از حوزه‌های دیگر با چهارچوب اقتصاد مقاومتی روند پیشرفت خود را به بقیه جامعه نشان داده است.
ارسال نظرات