خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) راه‌اندازی بسیج را عاملی در راستای استمرار انقلاب اسلامی و مقابله با دشمنان عنوان کرد و گفت: امیدواریم با بهره‌گیری از ظرفیت و بستری که مردم ایران دارند گوشه‌ای از آن را در سازمان بسیج سازماندهی کنیم.
کد خبر: ۸۹۴۹۱۶۱
|
۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴

راه‌اندازی بسیج عاملی در راستای استمرار انقلاب اسلامی و مقابله با دشمنانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی امروز در دیدار نخبگان بسیجی با استاندار همدان ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته بسیج به اهداف و رسالت بسیج اشاره و اظهار کرد: از بدو انقلاب اسلامی امام راحل با شناختی که از عوامل استکبار و دشمنان جهان اسلام داشت در5 آذر سال 58 راه اندازی تشکیل بسیج 20 میلیونی را اعلام کردند.

وی تشکیل سازمان بسیج را نقطه عطفی در انقلاب اسلامی و نظام دانست و عنوان کرد: راه اندازی بسیج در جامعه عنایت خدا در حق مردم و انقلاب اسلامی هست که خداوند این مهم را به ذهن امام راحل انداخت.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) راه‌اندازی بسیج را عاملی در راستای استمرار انقلاب اسلامی و مقابله با دشمنان عنوان کرد و افزود: امیدواریم با بهره‌گیری از ظرفیت و بستری که مردم ایران دارند گوشه‌ای از آن را در سازمان بسیج سازماندهی کنیم و آمادگی مقابله با دشمنان اسلام را داشته باشیم.

وی ضمن تسلیت وقوع زلزله در کرمانشاه به اقدامات سپاه انصارالحسین(ع) در راستای کمک به زلزله زدگان اشاره و اضافه کرد: نیروهای سپاه انصارالحسین (ع) که در سرپل ذهاب درحال خدمت بودند از همان ساعات اولیه وقوع زلزله برای کمک به زلزله‌زدگان در حال خدمت هستند که با سازماندهی آنها توانستیم کمک های بسیار خوبی را در همان شب برای آسیب دیدگان داشته باشیم.

سردار مجیدی با بیان اینکه کمک های مردمی به زلزله زدگان بسیار خوشحال کننده بود، افزود: شاید یکی از دلایلی که توانستیم نیروهای خود را از همان ساعات اولیه به مناطق زلزله زده اعزام کنیم استقبال مردم برای کمک به مناطق زلزله زده بود.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت های مردمی در راستای پیشبرد اهداف نظام استفاده کرد، یادآور شد: امروز بسیج در استان همدان بسیار کارگشا بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات