فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: منطقه‌ای با حدود 275 خانوار به سپاه مازندران سپرده شد تا با کمک‌ها مردم منطقه و مردم علوی مازندران و همچنین گروه‌های جهادی که از این استان به مناطق زلزله‌زده اعزام می‌شوند، بازسازی شود.
کد خبر: ۸۹۴۹۱۴۱
|
۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار محمدحسین بابایی در گفت‌وگویی با اشاره به توزیع کمک‌های مازندران میان زلزله‌زدگان غرب کشور و حضور سپاه کربلا در این مناطق برای بازسازی منازل مردم، اظهار کرد: منطقه‌ای با حدود 275 خانوار به سپاه مازندران سپرده شد تا با کمک‌ها مردم منطقه و مردم علوی مازندران و همچنین گروه‌های جهادی که از این استان به مناطق زلزله‌زده اعزام می‌شوند، بازسازی شود.

وی افزود: اگر مقدمات فنی و تصمیمات دولت و امکاناتی که می‌خواهد در اختیار بگذارد آماده شود، با تجربه بسیار خوبی که در مازندران داریم، در حدود دو یا سه ماه می‌توانیم مشکل مردم منطقه را بر طرف کنیم.

http://www.bloghnews.com/images/docs/files/000325/nf00325333-1.jpg

فرمانده سپاه کربلا مازندران تصریح کرد: در چند روز گذشته شاهد مراجعه بسیار زیاد مهندسان، متخصصان و مردم مازندران بودیم که تقاضای حضور در این مناطق برای یاری‌رسانی به مردم زلزله‌زده داشتند، به همین منظور ثبت‌نام‌ها انجام شده و منتظر حضور در این مناطق هستند.

این مسئول ادامه داد: با تیم متخصص مهندسان سپاه کربلای مازندران برای بررسی وضعیت، در مناطق زلزله‌زده حضور پیدا کردیم تا به امید خدا بتوانیم هر چه سریع‌تر سرپناه دائمی برای مردم مرزدار و شجاع این منطقه که در دفاع مقدس با صبوری توانستند مقابل دشمن بایستند، ایجاد کنیم.

http://www.bloghnews.com/images/docs/files/000325/nf00325333-2.jpg

بابایی در پایان گفت: مسیرهای ورودی سرپل‌ذهاب با ترافیک سنگین خودروهای کمک‌های مردمی از شهرها و روستاهای مختلف میهن اسلامی مواجه شده که باید قدردان این همت بالای مردم باشیم که در مواقع نیاز با اخلاص حضور پیدا می‌کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها