خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس گفت: 170 عنوان برنامه در هفته بسیج در سطح ناحیه ، حوزه های مقاومت و پایگاه های بسیج شهرستان فردوس برگزار می گردد .
کد خبر: ۸۹۴۹۱۰۱
|
۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس در نشست خبری برنامه های هفته بسیج ضمن تسلیت ایام رحلت حضرت رسول (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) گفت : امام راحل در فاصله کمتر از یک ماه بعد از انقلاب دوم یعنی تسخیر لانه جاسوسی فرمان تشکیل سازمان بسیج مستضعفین را در 5 آذر ماه سال 1358 صادر فرمودند .

سرهنگ ماشاءاله محمودی افزود : با تدبیر هوشمندانه امام راحل و تشکیل سازمان بسیج از ابتدای انقلاب تا کنون دسیسه ها و توطئه های دشمن خنثی شده و این نهاد انقلابی و بصیر با حضور درعرصه های مختلف از جمله اقتصادی ، سازندگی ، اجتماعی ، فرهنگی ، سیاسی خدمات شایسته ای به نظام مقدس جمهوری اسلامی ارائه نموده است .

اعزام گروه های جهادی بسیجیان شهرستان به مناطق زلزله زده غرب کشور

وی ضمن تسلیت جان باختن تعدادی از هموطنان در حادثه زلزله غرب کشور افزود : طبق برنامه ریزی انجام شده مسئولیت جمع آوری کمک های مردمی و بازسازی یکی از مناطق زلزله زده بنام روستای شیخ سفه از دهستان خانه شور استان کرمانشاه بر عهده استان های خراسان رضوی و خراسان جنوبی قرار گرفته است .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس افزود : در حال حاضر کمک رسانی ( نقدی ، غیر نقدی و امداد رسانی ) و در آینده نزدیک نیز بازسازی روستای مذکور بر عهده جهادگران بسیجی این دو استان خواهد بود .

آغاز طرح گشت های محله محور بسیجیان

ماشاءاله محمودی با اشاره به شعار هفته بسیج « غیرت انقلابی و بسیج مظهر مردم سالاری دینی » گفت : در هفته بسیج امسال که از 29 آبان ماه آغاز می گردد بالغ بر 170 عنوان برنامه در سطح ناحیه و حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج برگزار می گردد .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس افزود : یکی از برنامه های محوری امسال آغاز طرح گشت های محله محور بسیجیان می باشد که به جهت کمک به نیروی انتظامی و برقراری هرچه بیشتر امنیت در شب 5 آذر و با حضور مسئولین شهرستان آغاز می گردد .

وی همچنین به برپایی میز خدمت در مساجد سطح شهر اشاره کرد و افزود : این طرح نیز با حضور مسئولین و متخصصین اقشار مختلف بسیج در مساجد سطح شهر جهت ارائه خدمت به مردم اجرا می گردد .

ماشاء اله محمودی گفت : دیدار با امام جمعه ، برگزاری همایش ائمه جمعه و جماعات و فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج و هیئت امناء مساجد ، برگزاری یادواره شهدا ، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران ، عطرافشانی مزار شهدا ، میقات صالحین و حضور منسجم بسیجیان در نماز جمعه ، برگزار نشست های سیاسی ، برگزاری همایش 5 آذر با عنوان شکوه مقاومت ، برگزاری اردو های جهادی و اعزام اکیپ های پزشکی به مناطق محروم ، افتتاح خانه عالم ، طرح توسعه بسیج با افتتاح پایگاه های مقاومت بسیج و معرفی فرماندهان جدید  ، اجرای طرح دوستی با شهداء با اعزام راویان بسیجی به مدارس ، اعزام کاروان راهیان نور بسیج دانش آموزی خواهران و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از جمله مهمترین برنامه های هفته بسیج می باشد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها