دیدار با خانواده معظم شهید رحمن استکی

بسیجیان حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید رجایی شهرکرد با خانواده معظم شهید رحمان استکی دیدار و تجلیل کردند.
کد خبر: ۸۹۴۹۰۷۴
|
۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار مهران مرادی جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(علیه السلام) در این دیدار اظهار کرد: انقلاب و نظام اسلامی عزت، اقتدار و پیشرفت کنونی خود را مدیون خون شهدا و استقامت خانواده شهیدان به ویژه مادران و پدران شهدا است؛ بر همین اساس حفظ این دستاوردهای عظیم وظیفه همه مسلمانان است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی از آزمون الهی سربلند بیرون آمد، افزود: جنگ تحمیلی یک آزمون بزرگ از سوی پروردگار متعال بود که رزمندگان اسلام با ایستادگی و نثار جان خودشان از این امتحان بزرگ سربلند بیرون آمدند و به نظام اسلامی آبرو بخشیدند.

مرادی بر ضرورت نمایان کردن زوایای پنهان دوران دفاع مقدس تأکید کرد و افزود: دوران دفاع مقدس ما آثار و دستاوردهای فراوانی را به همراه داشته و همچنین عبرت و درس های زیادی را به ما خواهد داد که باید این لایه های پنهان جنگ نیز تبیین و تشریح شود.

وی به برخی از دستاوردهای دفاع مقدس اشاره و خاطرنشان کرد: اولین و مهمترین دستاوردی که دفاع مقدس به جا گذاشت حفظ و پایداری انقلاب و نظام اسلامی به برکت خون شهدا و راهنمایی های پیامبر گونه امام خمینی (ره) بود که نظام نو پای ایران استوار و ثابت قدم ماند.

مرادی تشکیل بسیج مستضعفان را یکی دیگر از دستاوردهای دفاع مقدس عنوان و گفت:یک واقعه بسیار ارزشمند در انقلاب اسلامی تشکیل بسیج 20 میلیونی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) بود که موجب ساماندهی و آموزش نیروهای رزمنده برای حضور مقتدرانه در عرصه جنگ با دشمن شده بود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید رجایی شهرکرد اظهار کرد: شهيدان گرانقدر جان خود را در راه اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی اهدا نمودند تا عزت و اقتدار ایران در دنیا حفظ شود و ملت بزرگ ایران نیز سختی ها را تحمل می کنند تا کشوری آباد و مقتدر داشته باشند.

ارسال نظرات